Acces Virus A vraagje

Origineel geplaatst door _lun0r_
wat een heerlijke relaxte track :halleluja :okdan: :halleluja

inderdaad..... SUPER! :luv:
Heerlijk gemasterd ook... Deze krijgt van mij de Quality ''STAMP'' Beste track die ik hier op synthforum voorbij heb zien komen.

ik heb ook ff een reactie geplaatst, kon niet veel toevoegen aan alles wat er al gezegd is, maar het klinkt toppie.

Toch herken ik wel die agressieve virussound in die bass en lead van dat metroarea nummer. Ik weet niet of het bij mijn stijl zou passen, maar er zijn zo weinig alternatieven verder

Origineel geplaatst door bobaphat
ik heb ook ff een reactie geplaatst, kon niet veel toevoegen aan alles wat er al gezegd is, maar het klinkt toppie.

Toch herken ik wel die agressieve virussound in die bass en lead van dat metroarea nummer. Ik weet niet of het bij mijn stijl zou passen, maar er zijn zo weinig alternatieven verder

wat voor sounds zoek je dan echt?

is een 'echte' analoog niet wat voor je? een mono/poly?

mills en banks gebruiken hem denk ik sowieso...

denk voor de warme detroit sound je toch misschien een echte analoog kan aanschaffen... of misschien een hele goede:
Tape-Deck... Revoxje A/B77 oid... opnemen samplen... saturation/compressie/warmte/ruis/distortion...

ik zeg maar wat...

Origineel geplaatst door Nolet
Ja, randomize zit op de Virus A en is ook een van mijn favorite functies. Je kan er echt HELE weirde shit uithalen die ik voorheen alleen nog maar uit Modulars hoorde komen. Als je van rare shit houdt dan is dit wel heel handig.

Kan iemand me mischien vertellen waar die randomise functie zit?? Ik sprak laatst een virus a bezitter die helemaal niets wist van deze functie en in de handleiding kon ik het ook niet vinden.

Tsja, dan moet die wel de laatste OS inladen. Daarin zit volgens mij de Randomize functie. Als je die OS geladen hebt dan kan je 'm vinden onder het CTRL menu. Heeft twee functies: Randomize Depth en Randomize Parameter. De ene geeft aan hoe diep je een gegeven paramater moet randomizen en de ander geeft aan hoe Random het aantal gekozen parameters moet zijn.

Hij zit er toch echt in hoor, in de Virus A, maak je maar niet druk!

heb ff bij die laatste addendum gekeken, en ja hoor het zit erop.. nou das mooi

thanx

Back