Welke zijn NIET de moeite waard?

En inderdaad iedere synth is bruikbaar
Want soms heb je gewoon een niet vet lofi sound nodig in een nr
Ipv een alles vernietegende analoge scheurbas

Ps. ik heb wel is bijna een heel nr gemulitrackt met een maat wat bijn alleen maar lfo sounds van de kawai/teisco 100f is.

Origineel geplaatst door mono-poly
Heb je wel is met een 110f gespeeld?

6trak lult maar wat. Je mot maar zo denken, als mensen gaan geloven dat
Teisco/kawai synths niks zijn, dan dalen de prijzen en kunnen wij ze voor een prikkie kopen. :okdan:

Origineel geplaatst door 6 trak
mono... een LFO maakt opzich nog geen geluid he ;) ...maar ik snap wel wat je bedoeld... :D

Jij Klootzak! :D

Nee de lfo stuurde vco aan daar de vca gain open stond
Die wit zwarte dingen werden niet bespeeld/aangeraakt en aansturen kon ik niet

(als ik mij het nog goed kan herinneren was in december 1999)

Het valt me mee dat de Moog Prodigy nog niet genoemd is.

Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar door een bepaald bandje, schijnt de prijs van deze synth nogal gestegen te zijn. Is dat terecht?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Het valt me mee dat de Moog Prodigy nog niet genoemd is.

Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar door een bepaald bandje, schijnt de prijs van deze synth nogal gestegen te zijn. Is dat terecht?

welk bandje, welke prijsstijging?

het antwoord zal wel nee zijn, denk ik. of vind ik.

van de 'goedkope moogs' die dennis oa noemt is altijd wel iets leuks te zeggen. uitschieters zin wat mij betreft de micromoog en de moog source, zeker de source heeft de echte moog sound en allebei hebben ze gewoon erg leuke dingen aan boord.
de middenklassers (multi sonic6) en de hele dure (memory) laten we maar even zitten. en de minimoog? tja, veel te duur, maar wel de dikste sound.

de prodigy haalt bij lange na niet de sound van de minimoog, bij lange na niet. de source met al zijn leuke extra's komt veel dichter in de buurt. en de prodigy is saai, saai, saai! en ziet er ook nog 's saai uit.

Back