Patat Met
TB or not TB
Behringer heeft een hele zooi pedaaltjes op de markt gebracht voor erg weinig geld.
Maar welke zijn nu de moeite waard en welke moet je laten liggen?
Maar welke zijn nu de moeite waard en welke moet je laten liggen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yup, die van mij gaat in een 19"-behuizing, samen met nog wat andere pedaalingewanden en natuurlijk een 9V-voeding (als ik er ooit aan toekom, trouwens). Kan ik er gelijk een echte bypass op zetten.Origineel geplaatst door DavidMenting
De OD-100, een Boss OS-2-kloon. Klinkt goed, maar bouwkwaliteit is om te huilen. Dat laatste geldt voor al die pedaaltjes trouwens.

Ik heb het UO100 Octaver-geval: werkt redelijk goed, naar mijn idee. Ik kon er vrij makkelijk een enigszins overtuigend basgeluid uithalen (met m'n gitaar, welteverstaan: zie ook links). Ik heb geen ervaring met de Boss-varianten, behalve dat ze zelfs 2e-hands veel duurder zijn.
Op zich is dat pedaaltje misschien niet het interessantst voor synthesizeristen, trouwens...
Och.... je hebt zelf ook geen moeite met 'n ASB-tje of wat...Dat mensen dit plagiaat ondersteunen snap ik niet....

Dat mensen dit plagiaat ondersteunen snap ik niet....
...
Line6 heeft ook hele gave pedaltjes voor iets meer, die klinken echt super.
?