New Heaven ambient

tja jij over je drums met je sample die eruit gaat...

opzich. je drums zijn goed. alleen probeer een tr808 drumkit te pakken. met idd wel die reverb gate erover. dat klinkt stukken beter.

die pad zit er beetje te hard in. mag wel meer reverb over en wat zachter. Probeer anders je kanaal te kopieren en ze allebij hard uit te pannen naar links en rechts en dan laag volume... krijg je bredere uitsmering en een ondergrond. Drums hard erover heen. Reverbs. Krijg je ruimte. En dan idd die piano laten al is beetje quantizing wel op ze plaats want het out of sync is soms idd beetje vervelend.

Die choir. Tja zet ook zachter... of laat eruit. Of neem een zwaardere (8 voice mellotron bijv.)

voor de rest lekker spul :)

héél mooie progressie, de drums kunnen naar mijn mening wat meer verhaal gebruiken

Origineel geplaatst door JazzMann
héél mooie progressie, de drums kunnen naar mijn mening wat meer verhaal gebruiken

Dank je. De drums zijn een sample die gaat er zo wie zo uit.
Helaas is mijn harde schijf gecraseh heb alles moeten formateren en uitgerekend is dit nummer verloren gegaan.
Ik zal hem dus zowiezo opnieuw moeten gaan maken maar hij was ook niet af.

hmm mooie melodie, fijne wijziging in akkoorden, maar de snaredrum zuigt

en de piano ... hmmm iets meer delay? (is ook al gezegd he)

en de attack van de voices moet ietsje lager denk ik

keep up the good work ;-)

Origineel geplaatst door Exzit
Dank je. De drums zijn een sample die gaat er zo wie zo uit.
Helaas is mijn harde schijf gecraseh heb alles moeten formateren en uitgerekend is dit nummer verloren gegaan.
Ik zal hem dus zowiezo opnieuw moeten gaan maken maar hij was ook niet af.

Da's jammer want ik vond dit echt een mooi stukje muziek.

Misschien wordt je nieuwe versie nog beter, ik ben alvast ontzettend benieuwd.

Origineel geplaatst door Hover
Da's jammer want ik vond dit echt een mooi stukje muziek.

Valt wel mee hoor ik weet precies welke patches ik gebruikt heb en het akoordenschema ook.
Dus het is zo weer opnieuw te maken.

Back