Manuals Oberheim Cyclone en Roland TR-808

JohnnyBusca

rocket scientist
Ik zoek een manual van een Oberheim Cyclone. Het is een lastig apparaat, maar volgens mij is ie wel geinig.

Verder zoek ik een manual van een Roland TR-808. Niet dat ik hem niet begrijp, (Roland is zoooooo logisch) maar ik wil hem gewoon erbij hebben. (matt? Een keertje copieren voor mij?)

De manual van de Oberheim is een must, dus daar wil ik ook best voor betalen.

Weet er iemand uberhaupt een site waar je manuals kunt bestellen in nederland buiten: http://www.syntigroep.myweb.nl/manual_list.htm

pompiedom...

Dit is ook wel makkelijk.
TR-808_Patchlist.gif

Heeft er nog iemand een Oberheim Cyclone manual voor mij?

Mailtje is verstuurd. Bedankt!

Hij kost 25 pond... Das zo'n 40 euro. Das wel wat veel, heeft niemand een manual en een kopieerapparaat.. Kan ie toch zeker wat pilsjes mee verdienen.

Er was iemand op de meeting die binnenkort een Cyclone binnenkreeg... en hij vermoedde dat er ook een manual bij zat..

Maar wie was dat nou ook alweer ?

jb meschien als je er ergens een tekoop ziet gewoon reageren en vragen of ze de manual kunnen copieren is een iedee.
40 Euro is een veel te hoog gedrag gaat nergens over.
En ik weet niet zeker maar volgens mij had M.poly en een gekocht via ebay.de zoon Cyclone.

eh craz dat was ik alleen nemen me ouders hem mee als ze terug komen van vakantie duurd nog 2 weekjes en dan ff kijken of ik gelijk had (dat die manual er bij zat/zit)

Ik heb inmiddels een manual en ben super blij en super .....

Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...

Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...

Origineel geplaatst door synthiaks
En, heb je hem al wat met de cyclone gedaan?? Bevalt ie een beetje?:)
Ik heb er 1 keer ff iets mee gedaan, met alleen een MC-303.. dat schiet dus niet op.. verder heb ik nu weinig midi.. misschien dat ik er later als ik oud ben er meer mee ga doen, want het idee is goed.. Vooral die 4 inputs..

En mochten er nog mensen zijn die een manual zoeken voor een Oberheim Cyclone dan kan je hem hier ophalen in .PDF formaat. Gratis en voor niks, dus da's goedkoop en niet duur ;)

Nu wou ik er mee aan de slag gaan, mis ik de adapter. En het plaatje is niet echt meer te lezen.

Weet iemand wat voor adapter het ding nodig heeft? AC, DC? 9v ?

Back