SpaceAgent202
Sinds 2001
Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
DOOIE LINKS ALWEER![]()
![]()
![]()
nee, de links doen het allemaal!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DOOIE LINKS ALWEER![]()
![]()
![]()

DOOIE LINKS ALWEER![]()
![]()
![]()

Origineel geplaatst door paul
1 ding weet ik zeker, deze synth gaat er bij mij niet meer uit!
Hulde aan de VirusKC.. het is het mn geld dik en dubbel waard!

Origineel geplaatst door DeSpErAtOzz
en de reden waarom de nordrack zo dun klinkt volgens jou is het feit dat daar geen effecten op staan ... maar zelfs dan kan je er al warme vette sounds uit halen imho ... als je eens uitgebreid test in een winkel zal je dat ook wel ondervinden ...
alé, greetz, despe

Da's niet echt wat de comparison chart zegt - die zegt dat 't een Virus A is met een beetje veel van BOrigineel geplaatst door Special K
Ik ben misschien een beetje spuit 11, maar hebben jullie al eens aan de virus classic gedacht? Das een virus B met een beetje van C...
.Is dat niet gewoon een kloon van een B, om niet te moeten zeggen dat het zo is omdat B nog zo populair is en vraag achter was? (layout...)Origineel geplaatst door Yoozer
Da's niet echt wat de comparison chart zegt - die zegt dat 't een Virus A is met een beetje veel van B.
Origineel geplaatst door Roel
concluderend kunnen we dus stellen dat de virus c geen overschatte synth is.![]()
om even terug te komen op de originele vraagstelling

Origineel geplaatst door Prophet
Is dat niet gewoon een kloon van een B, om niet te moeten zeggen dat het zo is omdat B nog zo populair is en vraag achter was? (layout...)
marketing... ..
Origineel geplaatst door Cisco
Ik heb zelf een virus-b gehad?! Was er zelf persoonlijk totaal niet over te spreken!
Wat een "Drama" bak?! Ik weet niet hoe het met de C-versie zit?
Maar voor mij iig geen Virus meer?!![]()

Origineel geplaatst door Cisco
Ik heb zelf een virus-b gehad?! Was er zelf persoonlijk totaal niet over te spreken!
Wat een "Drama" bak?! Ik weet niet hoe het met de C-versie zit?
Maar voor mij iig geen Virus meer?!![]()