SUPER bass station gevraagd (dus niet de normale versie)

Status
Please reply by conversation.

maarten

Stamgast
Wie o wie heeft er een super bass station van novation te koop staan????

dus niet de gewone versie!!!!!!!!!!!

laat me je prijs weten!!

gr maarten

(enfin wel eerst eens vragen of hij het naar zijn buurland wil posten, normaal lukt dat wel...)

heee prophet,

bedankt voor de link maare.........snap helemaal niet hoe dat ebay werkt. zou je me dat misschien hier ff uit willen leggen als t niet te veel moeite is???

alvast bedankt..

je maakt daar een account aan, al dan niet met een nickname( adres moet wel correct zijn etc..voor verzending)
wanneer je inlogged kan je dan een bod doen daarop, zelfs op de laatste minuten ;)

Als je wint dan krijg je het verzoek contact op te nemen met de verkoper om verdere afspraken qau betaling en verzending. Paypal accountje op Paypal.com is gemakkelijk maar niet iedereen heeft het natuurlijk. Je kan ook de geloofwaardigheid nachecken door die verkoper zijn (bewertungen) ((feedbacks) na te lezen aldaar, alvorens een deal te doen met malafide personen die vooruitbetaling willen en niks opsturen ... Normaalgezien komt dat niet veel voor, maar je kan maar beter feedbacks checken en eerst wat emailen voor extra info enzoo. Emailen voor vragen kan ten alle tijden naar de verkoper.

je kan best een account maken via ebay.nl in het nederlands, je achteraf zonder problemen inloggen op .de .be .com

heee prophet.

heb inmiddels een account aangemaakt op ebay.nl
is allemaal goed gegaan...

wat ik me afvraag is wat ze bedoelen met huidig bod?? ik bedoel: dan kun je toch gelijk zien wat een ander geboden heeft en is t heel makkelijk om daar bijv maar 1 eur boven te gaan zitten>> ik dacht dat je het bod van een ander niet kon zien

het bod jou link staat nu: actuelles gebod eur 33.83.....houdt dat in dat je hem dus voor 34 eur zou hebben??? lijkt me niet toch???

De veiling heeft een bepaalde looptijd.
Als die tijd afgelopen is, en jij hebt 34 euro geboden, dan zou het object van jou zijn in principe.
In principe, omdat je ook een minimum verkoop prijs in kan stellen.

De superbassstation heb ik trouwens zelf ook (niet te koop) en als je er vragen over hebt kan je ze aan me stellen

-Robin-

maar als ik t dus goed begrijp........als ik nu een bod doe van bijv 40 eur komt dat er gelijk te staan en zien andere kopers dus mijn bod en kunnen daar weer overheen bieden??

Origineel geplaatst door maarten
maar als ik t dus goed begrijp........als ik nu een bod doe van bijv 40 eur komt dat er gelijk te staan en zien andere kopers dus mijn bod en kunnen daar weer overheen bieden??

Yep, daarom is het de laaste paar minuten van een veiling vaak ook zo druk qua biedingen...

ok thanx voor jullie hulp heren...........

snap t nu wel aardig denk ik.. hoop dan ook binnenkort t app te hebben

qua prijs zie ik ze soms tot een 350 euro gaan. Ik weet niet wat je in gedachten had qua bedrag wat het apparaat gaat kosten maar reken maar op een 250 tot 350 euro.

-Robin-

Op een duitse 2ehands site:

Alpha Juno2 in Top Zustand wie neu Sammlergerät 175,-VB, Superbasstation mit Anleitung wie neu 250,- VB, Jomox XBase 09 analog Drummaschine mit Anleitung in Superzustand (kein Live)450,- VB 0163-2962752 franz@gushcollective.de

-Robin-

je moet ook niet verschieten op het laatste wanneer er nu bvb zal staan 200 en je wil er 30 bijdoen, dat ebay zegt "u bent overboden, iemand bied meer" want dat is teken dat er iemand een maximumbod heeft ingegven van hoeveel hij max wil gaan en als jij daar dan onder bied word dat ipv 230 ineens 231 in dit vb , snappie.
Dan kan je nog hoger gaan indien je hem wil en dus probeer je altijd 5 euro boven een rond getal ofzo, zeker op het laatste nippertje. Navenant je budget uiteraard en hoevel je er maximum wi laan geven. Zon super bassstation komt wel regelmatig voorbij, maar als je em dringend/echt wil en hij ziet er top uit op foto enzo wat is dan 5 of 20 euro extra ofzo op de gangbare prijs, is waar hè? Reken wel portkosten, want die komen gewoonlijk ook op de koper zijn kap, en maiol die gast via zijn veilingitem dmv "vraag aan de koper" voor extra info , Foto, zo kom je soms dingen te weten of je de deal zeker wel of soms ook zeker niet wil doen, kappi?

precies prophet,

gewoon je max bod verhogen tot bijv 238 eur toch.......ff kijken wat ebay dan zegt en dan ev nog s n keertje wat hoger gaan...

mmm best simpel eigenlijk.

en als je een last minute bieder bent kan je je browser refrechen om het exacte uur te zien, strategisch hè? ;) een beetje teveel tactiek aan het prijsgeven nu
:doei: ;)

Bericht door een moderator:
AJB geen stokoude marktplaats threads omhoogschoppen

Status
Please reply by conversation.
Back