Chinetti
Fortune favors the bold
Elke nieuwe electro fan is welkom, die ga je niet afblaffenOrigineel geplaatst door funxiun
Ik blijf mij altijd verbazen over het feit dat Chinetti altijd zo bedaard en netjes blijft. Mijn diepste respect, Brian!
Tja, het nadeel van genres is dat ze vaak als een maniertje klinken, of het nu trance is of electro, of disco of punk. Dan is het op zich geen raar gevolg dat er mensen zijn die dat maniertje willen kennen en ernaar vragen. En wie wil je verwijten? Het is een kip of het ei achtig dilemma: wie was er eerder, de muziek die als een maniertje klonk of de maker die het als een maniertje beschouwde?
Alles schijn je tegenwoordig aan iedereen voor te moeten kauwen zodat ze alleen maar hoeven te slikken.
Nog eventjes en we kijken op de zondagavond naar BNN's Electro maken doe je zo.
Het enige onderscheidt dat wie dan ook in welk genre dan ook kan maken is door middel van bezieling. Pak je tomaten maar en begin op me te mikken: ik denk echt dat techniek er nauwelijks toe doet in de muziek, ik denk dat als je je technische tekortkomingen goed weet te gebruiken dat je een heel eind kunt komen, misschien nog wel verder dan wanneer je teveel weet. Creativiteit ligt vaak in de tekortkomingen en de drang om iets te creëren met bezieling. (verdomd, dat klint nu wel heel erg kunstaccademie vaag... nou ja...sorry. misschien is de doodsteek van creativiteit wel de drang om alles te willen relativeren en te doorgronden).
Origineel geplaatst door Roel
als (hypothetisch) voor een stijl van nu (neem trance met vocalen ofzo) het softwareprogramma Reason de basis is, dan is het over 30 jaar voor iemand toch ook interessant om te weten dat zulke muziek met reason gemaakt werd en dat dat kwam omdat de illegale markt hoogtij vierde en dat vooral 17 jarige mannetjes met een nieuw gedownloade versie hun stempel op de trancemarkt drukten en en en ....
Ik heb me trance nog nooit zo romantisch voorgesteld

you rule...