trance track !!

new kid

Nieuwkomer
hoi, ik wou eventjes dit laten horen aan wat meer ervaren luisteraars.
We zijn er al een tijdje mee bezig en de commentaren zijn wel goed.
Daarom deze vuurproef:

laat gerust weten wat jullie ervan vinden...

ja blijkbaar is de file niet aangekomen.
ik ben het nu aant uppen naar mijn webruimte
eventjes geduld *** technische storing ****

kilo's kaas, een overstuurde bassdrum, een rock-snairdrum, een marimba die ook niet mee wil...
helaas...volgende keer beter.

:doei:

sorry ik breek niet graag iets af hè, maar....
Wat vind je daar nu zelf van eigenlijk?

Ik geef je een goede raad hè, ook al ben je de beginner der beginners, het speelt geen rol, maar rafel eens een bestaand numer uitèèn en maak dat ingredient par ingredient eens na.
Waarschijnlijk heb je geen apparatuur dat iets kan laten klinken zoals je wil, dat weet ik zo te horen, maar dan nog, dat moet beter kunnen en stukken beter, ook met het stomste keyboard...

Hop met de geit, aan het werk!

hmmzzzz

Wordt er niet koud of warm van eerlij gezegd.

dit is geen trance in ieder geval.

Het ritme is te saai, net zoals de bas en de lead.

Ik denk dat je eens moet proberen niet alle noten op een hele te zetten, dit is te simpel.

sorry, no offence, maar dat vind ik er van.:)

Probeer eens meer variatie, beter ritme. Als je tance wilt maken luiste dan ook eens naar andere trance.

succes!!!

Origineel geplaatst door Prophet
sorry ik breek niet graag iets af hè, maar....
Wat vind je daar nu zelf van eigenlijk?

Hop met de geit, aan het werk!

dat is het nu net. ik ben er zoveel mee bezig geweest dat ik het zelf ook niet meer weet. tis eigenlijk een oud nummer
dat ik terug begonnen ben na wat goede commentaren. maar tis eigenlijk bij al mijn nummers dat er "iets" mis is.
en dat was de bedoeling van deze post; verbetering van de nummers.
en of dit nu trance is? zeer waarschijnlijk niet.

kzou beginnen met een melody te zoeken of zoiezo verder uit te werken want die is totaal niet aanwezig.

Trance is dikwlijk niet altijd supercomplex maar dit is een beetje te simpel he,weet je zelf ook wel. baslijntje erbij, meer en betere percusie (goed luisteren naar pro trance nummers die je zelf goed vind).

ook wat leuke strings kunnen helpen.

dus ff snel alles opsommen.

- percussie VEEL uitbreiden. Energy van een nummer komt dikwlijks uit opzwepende percussie
- basslijn invoegen (niet op de kick want dan heb je er niks aan)
- melody zoeken met goeie lead sound
- tegenmelody erbij (dat mogen soms simpele stabs zijn)
- strings voor als je er een break wil inbouwen

dat zijn mijn tips,khoop dat je er iets aan hebt

nee, dit is het niet. (Wat heb je trouwens gebruikt om dit te maken?) Als ik jou was zou ik vooral veel gaan luisteren naar anderen en te analyseren wat je nou eigenlijk hoort (en wat jij in dit nummer dus eigenlijk mist). Sorry, maar ik kan er niet meer van maken.

Back