TB303 contest

Nog een preset uit mn novation nova:

Btw er zit wel een erge plop in die preset :)
Maar keb mn nova net binnen was ff de presets aant afgaan dus had geen zin om met die patch aan de gang te gaan nog. Kzal binnekort ff een betere posten.
En dixy? Kun je niet ff een mp3tje attachen. Want ik heb nogal een hekel aan dat slome wireFM (ben vast niet de enige). En toen ik toch nog de moeite nam en een minuut heb zitten wachten tot de pagina eindelijk eens geladen was (nee ik heb geen 14.4 modem) Wist ik niet welke van die vele files ik nou moest hebben. Als je dan toch gaat doorverwijzen zeg dan ook ff welke file mensen moet downloaden. Sorry voor mn gezeur maar ik erger me vaak aan dit soort dingen :bekdicht:

wirefm is idd super sloom ja
wat is attachen?
en het is van de twee nummers die er staan de geen waar TB303 voorstaat

Je kan bijvoorbeeld een bestand tot max 1mb aan je post toevoegen
Onder opties zie je: Voeg een bestand of bijlage toe
Als je nu een voorbeeldje heb ofzo wat meestal niet groter is als 1mb kun je dat dus aan je post toevoegen.
Even bladeren gebruiken en dan het bestand op je pc selecteren, en vervolgens op Plaats anwoord clicken.
En klaar, mensen hoeven nu niet naar andere sites of wat dan ook maar kunnen gewoon direct vanaf deze pagina je bestand downloaden. Dat bestand wordt hier op synthforum gehost nadat jij op plaats antwoord heb gedrukt.
Handig he ? :)

De preset uit de nova nog een keer :)
Zonder geplop

Back