Virus KC als Masterboard

crossroad

Op Naar De Climax
Hallo allemaal,

Gisteren Access Virus KC bij Feedback geprobeerd.
Was al van plan om ee nVirus C te kopen maar na het bepelen van de KC wat ik een fijn toetsenbord vond overweeg ik die aan te schaffen en die als masterkeyboard te gaan gebruiken.
Kleurt ook lekker bij de Juno 60 die erboven komt te staan maar dat is een prettige bijzaak.

Zijn er onder jullie ook een aantal die de Virus KC als masterboard gebruiken en of negatieve ervaringen hebben?
Lijkt me tevens fijn om ´m als controller te gebruiken.

M.v.g.

Robin

Attachments

• access virus kc.jpg
    access virus kc.jpg
    9,9 KB · Bekeken: 80
Zo Rob! Ga je toch overstag?

Lijkt me een goede aanwinst. Deze ga je houden! Hoewel ik het bij jou nooit zeker weet;)

Blijf hier verbouwen:D :D

Kan wel een thread beginnen met welke synth heb je verkocht en later toch weer aangeschaft.

M´n Setup is nu bijna naar zin.
Als het geheel draaiende is geef ik je een seintje.

Origineel geplaatst door crossroad
Blijf hier verbouwen:D :D

Kan wel een thread beginnen met welke synth heb je verkocht en later toch weer aangeschaft.

M´n Setup is nu bijna naar zin.
Als het geheel draaiende is geef ik je een seintje.

En zo zijn we weer een jaar verder:D

Je lijkt wel een echte muzikant. Eerst aanschaffen, dan proberen, niet veel gebruiken en dan weer van de hand doen:D
Ben jij die Rob die op Marktplaats de Z1 en de KAWAI 5000 voor schappelijke prijzen de deur uit doet?
In vergelijk met wat jij hebt/had (Synthex=(, Synton) is dat toch niets? "waarom koop je zoiets?"
Je lijkt mij wel

Ik ga van de week weer 2 effectapparaten halen. Denkende dat mijn muziek daar beter van wordt.

Let wel: "Naar je zin is het nooit". Ze blijven nieuwe apparaten op de markt brengen, wat ik soms weleens jammer vindt, aangezien de waarde van mijn spullen daar door daalt.

Ik spreek je nog wel

Denk dat roel sarcastisch was want ik weet dat ie dol is op zn KC (de 1e in NL) :D

niet sarcastisch...
als masterkeyboard is het een dikke JA
als controller is het een dikke nee, want je kunt de controllernummers die de knoppen uitsturen niet wijzigen...
heb het ook weleens geprobeerd maar dat schiet dus gewoon niet op.
wil je goede keys en een leuke klankbron, zeker doen

en jah reso, ik had de 1e keys :D

Jammer van de controllers.
Is niet zo´n ramp omdat de meeste apparaten die ik gebruik de mididata uitsturen.
Voornaamste is het masterboard.
Ik gebruik nu de Z1 als masterboard en die werkt niet zo prettig met after touch.
Ben in ieder geval wat wijzer.
Bedankt voor de reacties.:okdan:

Origineel geplaatst door Roel
dus heb je een controller met 2 toewijsbare knoppen...

Cutoff & Resonance 8) :duivels:

Precies, daar red ik het wel mee.
Is meestal toch niet veel meer als een filter en-of een envelope.

Origineel geplaatst door Kevin
Cutoff & Resonance 8) :duivels:

Ja, daar zal het Crossroad vast om te doen zijn. Heeft hij hier zijn antwoord. Hoewel "of het inderdaad prettig werkt, zal moeten blijken"

Back