wie helpt me ? (melodie naspelen)

bouncemasters

Ouwe rot
yo mensen

ik moet ff een party nr tje voor een feest in breda in elkaar zetten.

ik heb geprobeerd de melodie na te spelen, maar dit gaat me niet lukken :p

wie kan me helpen ??

alvast bedankt voor de moeite

de audio file heb ik bijgevoegd als bijlage

Attachments

• refrein_alswegaan.mp3
    279,4 KB · Bekeken: 63
cool man zo'n snelle reactie, mijn dank is zeer groot :D :D

ga er vanmiddag meteen mee aan de slag

en dan post ik de track wel ff hier

Voor polyfone stukken, gebruik dit stukje techniek:

WIDI Recognition System 3.0

WIDI converts digitized music into MIDI sequences. It can process polyphonic music (having many tones or voices). What takes several hours of hard work even for a well-trained musician can be done by the program in a matter of minutes

Demo hier:

http://www.widisoft.com/english/products.html

Take care

EF

dat werkt echt voor geen meter... (tenzij een signaal uit pure sinussen bestaat en dat is dus nooit het geval...)
en qua polyfoon heb ik er dus al helemaal geen vertouwen in...

met een beetje oor voor toonhoogte kun je dit veel sneller gewoon zelf naspelen...

Laatst gewijzigd:
whehehe ben niet zo melodieus aangelegd, maak normaal meer herrie, zonder niet al te moelijke melodielijnen.

Origineel geplaatst door bouncemasters
whehehe ben niet zo melodieus aangelegd, maak normaal meer herrie, zonder niet al te moelijke melodielijnen.

Dat zeg je nu weer helemaal verkeerd.....je moet dan zeggen van ''nee ik ben niet melodieus aangelegd maar ik ga voor klankkleur !''
:D
(jaja ik kan dat ook niet ik ga ook voor klankleur)

Origineel geplaatst door Slipperman
dat je dat niet zelf kan... zo lastig is het toch niet om op gehoor alles na te spelen... doe het vaak genoeg...

Nag Nag Nag

-C-

C-D-D#
G-G-F-D#-D#-F-D#
G-G-F-D#-D-C-Bb
D-D-D-D-D#-C

There you go :).

geloeiende zeg, wat een track ey! was het trouwens de bedoeling dat die melodie qua toonhoogte niet met de originele sample overeen komt? is da iets typisch hardcore's?:confused:

Back