wie helpt me ? (melodie naspelen)

hahahah :D

kom op jongens dit is toch niet hard man ;)

als jullie dit hard vinden dat zal ik me nieuwe coffee core nr, maar niet laten horen.

maar vind t ook niet echt vals hoor.

Had je niet rekening moeten houden met het feit dat het zangstukje met een opmaat begint?
In het originele stukje dat je hebt gepost begint de kick op 'gaan' en niet op 'als we'..
Toch? Ik vind het zo maar een raar- en niet te volgen geheel.....

Als ze inderdaad gaan, laten ze dan vooral lang wegblijven, of beter "niet meer terugkomen"

Dit is 1 van de diepzinnigste teksten ooit, in de vorm van "te diep in het glaasje gekeken"

Origineel geplaatst door Tactic
Had je niet rekening moeten houden met het feit dat het zangstukje met een opmaat begint?
In het originele stukje dat je hebt gepost begint de kick op 'gaan' en niet op 'als we'..
Toch? Ik vind het zo maar een raar- en niet te volgen geheel.....

Och, dat maakt het juist toch nog een beetje "beard stroking"... Net zoals Photek en Bach enzo vooral niet op de eerste tel beginnen, dat is alleen maar voorspelbaar. 8> <--- mods waarom werkt de baard-smiley niet?

En vals? Gemeende dissonantie zullen we het maar noemen? :D

Origineel geplaatst door bouncemasters
niet goed ? :D hij doet het hier goed in de cafes hoor :D

Kan je effe doorgeven welke café's dat zijn?
Dan weet ik dat ik die iig voorbij moet lopen als ik in Breda ben :duivels:

Nou,

ik weet wel welke met stip op 1 binnenkomt voor de slechtste track van 2004 op sf.

hier klopt echt helemaal niets van.

Origineel geplaatst door quifster
Nou,

ik weet wel welke met stip op 1 binnenkomt voor de slechtste track van 2004 op sf.

hier klopt echt helemaal niets van.

nee inderdaad, doch z'n website is best fancy.. http://www.bouncemasters.nl

@bouncemasters: misschien kan je je beter toeleggen op websites bouwen? (no offence)

Misschien kan Bouncemaster gewoon doen waar hij zelf zin in heeft? :eureka:

Origineel geplaatst door ironfreq
Misschien kan Bouncemaster gewoon doen waar hij zelf zin in heeft? :eureka:

Dat vind ik nou ook....

Maar wie een track post, moet op de blaren zitten.....
:dubbel:

hahaha dit was gewoon voor de fun...

melodie-shit is gewoon niet mijn ding... maak liever andere herrie :D dat wordt tenmiste wel gewaardeerd en gereleased.

martijn dit is echt niet om aan te horen idd haha blijf maar ver weg van alles wat met melodie te maken heeft doe ik ook :D

Nou wil ik 'm horen ook! :P

...

... oh sh*t ...

...

... had ik misschien inderdaad beter niet kunnen doen ... :dubbel:

Dank je, nu voel ik me een stuk beter over mijn eigen klungelwerk.

Back