Piepje in de nova

Resonance

Turn up the reso!
Elke keer als ik op een knopje druk hoor je een piepje...
In het begin was dit leuk. Maar nu begin ik me er aan te ergeren.
Kan ik dit ergens uit zetten ?

Re: Piepje in de nova

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Elke keer als ik op een knopje druk hoor je een piepje...
In het begin was dit leuk. Maar nu begin ik me er aan te ergeren.
Kan ik dit ergens uit zetten ?

Ik deel deze ergernis, maar ben bang dat er idd weinig aan te doen valt....

gewoon niet meer op knopjes drukken!

ok heel flauw...

nee is niks aan te doen helaas

Niets dat het juiste gereedschap niet kan fixen...

betonschaar.JPG

8o)

als je het muisje geen eten meer geeft,gaat ie na een tijdje dood,dan piept ie niet meer...
ik heb al eens contact gehad met het dierenbevrijdingsfront,zij kregen regelmatig klachten van Nova-gebruikers,maar nemen voorlopig geen stappen omdat ze niet zulke kleine medewerkers hebben die door het deurtje van de Nova kunnen...

mensen met een speciale editie schijnen waarschijnlijk gefluit van een kanarie te horen als ze aan de knoppen draaien...

zo weer genoeg flauwheid....

je kunt er niks aan doen,het went...

Hehe :)
Mja als ik me er te erg aan ga ergeren is t denk ik nog wel mogelijk om gewoon dat ding open te maken en dat speakertje eruit te slopen :)
Echt een raar geluid is t....... Toen ik het voor het eerste hoorde dacht ik dat de knopjes tegen de behuizing aanschuurde ofzo..... echt geen prettig geljuid :)
Ik snap echt niet dat novation dit gedaan heeft....... Hebben de supernova's dit ook ?
Er gaan trouwens geruchten dat de nieuwe Super KS synths olifanten geblaas over de outs krijgen als je ergens aan zit :)
Maar geen Super KS kopen :(

je kunt wel het volume van het piepje enigszins zachter zetten,met het volumeknopje op de achterkant.....zit naast het rode dopje...

Ik zie geen volume knopje op de achterkant en ook geen rood dopje ?
Houd je me voor de gek ? :D

:D

sorry....kon het niet laten....mooi hè,die achterkant...:D

:biertje:

je went er wel aan jôh...ik wist niet eens zo uit mn hoofd dat er een piepje was...

hehehe :dubbel:
Hehe denk dat jij te vaak op die feestjes komt. Dat er zoiezo al een eeuwige piep in je hoofd zit :)
eentje meer of minder valt dan inderdaad niet meer op :D

Bij de weg Dione.
Gebruik jij de nova ook voor je tracks? Tis me al wel opgevallen dat ie flink agressief kan klinken.
Misschien als je je verveelt kun je es een mp3tje plaatsen hier met een lekkere lead uit de nova?
Ben erg benieuwd

Bij de weg Dione.
Gebruik jij de nova ook voor je tracks? Tis me al wel opgevallen dat ie flink agressief kan klinken.
Misschien als je je verveelt kun je es een mp3tje plaatsen hier met een lekkere lead uit de nova?
Ben erg benieuwd
voor zover ik heb begrepen gebruikt dione de nova alleen voor z'n smartlap-producties

Bij de weg Dione.
Ben erg benieuwd

Gebruik 'm heel veel.....de lead van "Pain 'til i die" komt uit de Nova,de sounds van "Liquid super d" ook...heb ook vaak kicks uit de Nova gehaald...

Als ik jouw was had ik mezelf van de martinitoren afgegooid,maar dat terzaken..staat het niet in de handleiding,natuurlijk is het piepje uit te zetten.

no hard feelings.

Back