Het "Ik zoek een geluid topic"

Jongens,

het is een preset uit de JV1080 genaamd "Occitan Bass"...

Weet je het zeker? Ik vind die wel wat anders klinken (klikkeriger en minder geschikt voor hoog). Of ze hebben 'm flink ge-edit natuurlijk, maar dan is het geen preset meer...

Of jij misschien... ;)
Ik (prutser) heb gewoon even meegespeeld met de plaat. Misschien slecht geluisterd in de haast.
Maar... laat dit niet ontaarden in een 'de beste 6-traks staan aan wal'-thread... en vertel dan maar wàt ik zou moeten spelen! :D

Origineel geplaatst door Hanz
Maar... laat dit niet ontaarden in een 'de beste 6-traks staan aan wal'-thread...:D
je draaid het nu om beste hans... :D kijk, je kan toch op zijn minst ff de melo goed spelen, niet dan?

de chords:
A37
A38
G47
F49
F47

eventueel naar eigen smaak transponeren...

Je hebt gelijk beste Siks... :luv:
Ben nou eenmaal een lui persoon - maar ik zal zometeen de correct bevonden mp3 posten.
Goedgekeurd door de Nederlandse Vereniging van Seksuologen.

Sorry, het had moeten zijn: Nationale Stichting tot Bevordering van de Siksologie!

Laatst gewijzigd:
logonvshgroot.gif

Attachments

• nsbs.jpg
    nsbs.jpg
    35,8 KB · Bekeken: 86
Okayokay... ik zoek ook een geluid.
Welk geluid?

Ik zoek het geluid van 2 tuinstoelen die van een roltrap af gesodemieterd worden.
Tricky part is: De stoelen zijn van die groenen met verstelbare rugleuning en hebben lila met donkerblauwe kussens.
Het liefst op een roltrap die omhoog gaat.

-C-

Origineel geplaatst door Hanz
Sorry, het had moeten zijn: Nationale Stichting tot Bevordering van de Siksologie!

hey! ambient sunclub..... nice :D

Geluidje komt ook voor in de Yamaha CS6X en CS6R genaamd "Del Mar"

Als ik alles weer heb aangesloten maak ik ff een sampeltje..

voor hoe geweldig makkelijk bepaalde mensen die sound maar vinden, vind ik de mp3 voorbeelden die ik heb gehoord nog niet echt evenredig in de buurt komen bij t origineel....

Origineel geplaatst door Pjotr G
voor hoe geweldig makkelijk bepaalde mensen die sound maar vinden, vind ik de mp3 voorbeelden die ik heb gehoord nog niet echt evenredig in de buurt komen bij t origineel....

Eh... moest dat dan? ...oh ja! :P
Dan heb ik nog een probleem: wat is dan "het origineel"?
De geposte clip is die brakke versie van Summer Jam, het origineel van Sun Club klinkt echt anders...
(heb 'm er zonet even bij gepakt namelijk).

Maar goed, even zijdelings beschouwd, resideerde "de man achter de Sun Club" juist niet hier op dit fraaie forum?

Back