Chinetti
Fortune favors the bold
Een laptop kun je misschien ook 2ehands wel vinden. 't Scheel alijd wel iets in geld, en je hoeft niet bij de Aldi voor de deur te gaan liggen (je kunt natuurlijk ook je vrachtwagen voor de ingang parkeren zodat je zeker bent dat er niemand voor jou naar binnen gaat
).
Wat betreft software: gewoon wat demo's van Ableton en Reason downloaden en kijken wat het beste bevalt in combinatie met je computer. Renoise vind ik een aanrader als je met trackers in de weer wilt, omdat die ook VST plug-ins en midi aankan (en nog gratis ook, als je geen asio drivers gaat gebruiken). Al die software heeft ook minimum vereisten, dus als je op die pagina's kijkt kun je ook inschatten wat voor laptop goed genoeg zal zijn. Of ben ik nu te goed gelovig?
Wat gebruik je thuis eigenlijk als sequencer? De MPC?
). Wat betreft software: gewoon wat demo's van Ableton en Reason downloaden en kijken wat het beste bevalt in combinatie met je computer. Renoise vind ik een aanrader als je met trackers in de weer wilt, omdat die ook VST plug-ins en midi aankan (en nog gratis ook, als je geen asio drivers gaat gebruiken). Al die software heeft ook minimum vereisten, dus als je op die pagina's kijkt kun je ook inschatten wat voor laptop goed genoeg zal zijn. Of ben ik nu te goed gelovig?
Wat gebruik je thuis eigenlijk als sequencer? De MPC?