Vet soundsystem voor in de auto!

trigg

Brass Intelligence
Vrienden,

Ik doe in deze thread even een beroep op de audio-experts onder jullie die tevens gek zijn van auto's.

Binnenkort mag deze jongen een nieuwe lease-auto uitkiezen en aangezien ik het verschil nog niet zie tussen een mercedes en een eend, wil ik jullie wat advies vragen. Aangezien ik een auto slechts als vervoermiddel van A naar B beschouw, is mijn belangrijkste criterium dat er een ongelofelijk goed soundsystem in moet zitten.

Dus.... kan iemand me een type auto aanraden die standaard al heel goed, vet en dik klinkt?
Waar ik zowel keiharde techno als zwoele jazz op goed volume op af kan spelen? ;)

P.S. ik investeer liever niet in aparte autospeakers/versterkers, aangezien het een lease-auto is voor waarschijnlijk niet al te lange tijd en het me dan misschien ook teveel geld gaat kosten.. :frons:

:yamaha:

Origineel geplaatst door demian
Wat is het max lease bedrag ?

Goeie vraag, effe checken.........

Standaard lease-bedrag is tot 700 €uro en met eigen bijtelling mag ik gaan tot 800 €uro
http://www.translease.nl

Die BMW ziet er wel vet uit ja!! :D

Gewoon een normaal apparaat kopen met MP3 afspeelmogelijkheden. Zo'n harstikke duur ding is een beetje overdreven.
De standaard speakers van je nieuwe auto zijn waarschijnlijk prima genoeg. Voorzover ik weet zitten er in die van mij ook nog de orginele speakers (tenzij vorige eigenaar die vervangen heeft) en die kunnen prima blazen, maar dat doe ik niet omdat je er gauw last aan je oren van krijgt. Moet je maar eens kijken hoe hard het ineens staat als je bij een stoplicht staat. Verder vindt ik het altijd stom om de buitenstanders mee te laten genieten. Ik denk meestal bij zo'n boom boom auto van wat een loosers. En dat denken vele. Dus probeer zo geen indruk te maken. En er ga zeker niet voor de lol mee heen en weer rijden op de boulevaard. Das echt dom. :)

Origineel geplaatst door sander
Gewoon een normaal apparaat kopen met MP3 afspeelmogelijkheden. Zo'n harstikke duur ding is een beetje overdreven.
De standaard speakers van je nieuwe auto zijn waarschijnlijk prima genoeg. Voorzover ik weet zitten er in die van mij ook nog de orginele speakers (tenzij vorige eigenaar die vervangen heeft) en die kunnen prima blazen, maar dat doe ik niet omdat je er gauw last aan je oren van krijgt. Moet je maar eens kijken hoe hard het ineens staat als je bij een stoplicht staat. Verder vindt ik het altijd stom om de buitenstanders mee te laten genieten. Ik denk meestal bij zo'n boom boom auto van wat een loosers. En dat denken vele. Dus probeer zo geen indruk te maken. En er ga zeker niet voor de lol mee heen en weer rijden op de boulevaard. Das echt dom. :)

Beste Sander, indruk maken met boom-boom auto-speakers was nou niet echt m'n opzet van deze vraag...
Ook heb ik niet de intentie om pijn in m'n oren te krijgen van overmatige volumes en ik ben al zeker niet van plan om met open dak heen en weer te gaan rijden op de boulevard 8)

Wat ik echter wel weet is dat de standaard speakers van auto's nog weleens onderling behoorlijk willen verschillen; zo reed ik vorig jaar in een Seat waar de orginele speakers echt helemaal ruk klonken, terwijl in de Rover waar ik nu in rijd het alweer een stuk beter klinkt, maar ook nog niet optimaal is in het mid/hoog...

Ik heb zelf wel goede ervaringen met het soundsysteem van de alfa 166. Klink naar mijn bescheiden mening heel vol en muzikaal (behalve als je vanachter zit, want daar zit de sub :stupid).

Verder heb ik weleens mogen genieten van een mooi uitgebalanceerd stukje muziek in een lexus. :D

Back