Hanz
Anonieme Analogist
Je vergeet het "Dames, de mijne is..." onderdeel van die sticker! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

hehehe, ja weet ik (van die 13,6 meter laadruimte).Origineel geplaatst door Christov
@kevin - manu chao is ook wel een aanrader, ik kan die cd echt makkelijk 2 dagen op repeat hebben staan zonder dat ie gaat vervelen...clandestino is dat
buena vista social club is idd erg lekkere muziek
en ook nog Sergeant Garcia
[Off-Topic]
Dit is mijn 1200ste post !!!!!
Geregistreerd sinds: Aug 2002
Ik woon in: ternet
1200 berichten geplaatst.
Dit is mijn 2000ste post !!!!!
******** kl
Origineel geplaatst door Christov
die mis ik eventjes:confused:

Moest idd 1200 zijn maar goed pas het nu ff aan 

misschien dat iemand anders iets leuks gevonden heeft..Origineel geplaatst door Kevin
En......het is een laptop geworden
Heb al aardig wat degelijke freeware VSTi's en FX op de kop weten te tikken maar weet er iemand nog een goede freeware sequenser met VSTi support ?? Gaarne GEEN tracker en nee nee GEEN cracks of serial numbers maar LEGAAL![]()
Ben zelf ook al aan het zoeken geweest maar krijg niets gevondenmisschien dat iemand anders iets leuks gevonden heeft..
Origineel geplaatst door JofO
Hoi,
'k weet dat je met samples wilt werken maar anyway: als je alleen midi zou willen ziet dit er wel geinig uit:
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/roland/7250.htm?oudei=30
Een soort PDA met midi - en niet zo duur op marktplaats.
Mark.
Origineel geplaatst door Kevin
En......het is een laptop geworden
Heb al aardig wat degelijke freeware VSTi's en FX op de kop weten te tikken maar weet er iemand nog een goede freeware sequenser met VSTi support ?? Gaarne GEEN tracker en nee nee GEEN cracks of serial numbers maar LEGAAL![]()
Ben zelf ook al aan het zoeken geweest maar krijg niets gevondenmisschien dat iemand anders iets leuks gevonden heeft..
+ vst wrapper.

)