knap gedaan, k had de set wel gedownload maar kon er echt niks mee, vind de oorspronkelijke mix maar zo, niet mijn muziek zeg maar, maar dit klinkt wel lekker, vooral de timing vin ik sterk.....
Het was inderdaad niet de makkelijkste set samples om te gebruiken, en veel mensen die een remix maakte vielen naar mijn idee/smaak in de val om een copie van het origineel te maken. Maar ik heb ook niet de originele drums gebruikt want de kwaliteit van die drums waren toen ze geknipt waren niet al te best meer. Ik ben benieuwd naar de uitslag van de contest
Ik vind hem niet goed. Hij is altijd hetzelfde, ééntonig, dus. Je hebt die VETTE basslijn volledig verneukt. Heb je de originele track eigenlijk wel een keertje beluisterd?! :confused: De drum valt wel mee, is idd goed strak en zit goed in de mix.. Maar ik denk niet dat ze bij Ninjatune naar dit soort herrie op zoek zijn. Ik heb die kit ook gedownload met de bedoeling van mn RMX op te sturen maar ik vind de mijne gewoon niet goed genoeg. Nu hoor ik dit en denk ik bij mezelf: ''Jeezzz, als al de inzendingen zo kut zijn, had ik beter de mijne wel opgestuurd.''
Sorry hoor, nothing personal, maar ik vind hem echt slecht..
Origineel geplaatst door ikke Ik vind hem niet goed. Hij is altijd hetzelfde, ééntonig, dus. Je hebt die VETTE basslijn volledig verneukt. Heb je de originele track eigenlijk wel een keertje beluisterd?! :confused: De drum valt wel mee, is idd goed strak en zit goed in de mix.. Maar ik denk niet dat ze bij Ninjatune naar dit soort herrie op zoek zijn. Ik heb die kit ook gedownload met de bedoeling van mn RMX op te sturen maar ik vind de mijne gewoon niet goed genoeg. Nu hoor ik dit en denk ik bij mezelf: ''Jeezzz, als al de inzendingen zo kut zijn, had ik beter de mijne wel opgestuurd.''
Sorry hoor, nothing personal, maar ik vind hem echt slecht..
Volgens mij heb jij een banaan in je oren ofzo.........ik heb de originele track beluisterd ja.......en sinds wanneer bepaal jij wat ninja tune goed vind.....post jou versie dan ook eens....kunnen we horen wat jij er van gebrouwen hebt......
Je komt echt over als een sul met je reactie, en woorden als k*t vind ik niet echt gepast in een reactie op een track !!
Jij roept dat je het beter kan.......nou dan laat maar horen
En zet niet "nothing personal" onderaan in je post want schijnbaar zit je ergens mee....als je een reactie post als "hij is altijd hetzelfde...eentonig"....... vat ik het dus wel persoonlijk op !!
Origineel geplaatst door C-Code
En zet niet "nothing personal" want schijnbaar zit je ergens mee....als je een reactie post als "hij is altijd hetzelfde...eentonig".......ik vat het dus wel persoonlijk op !!
Dat maakt niet uit...ongenuanceerde / gefustreerde reacties slaan gewoon nergens op....zeker niet als je beweert dat de mix van jezelf beter is zonder dat mensen daar naar kunnen luisteren !!
Ja sorry.. Ik vind het echt niet goed.. Ik heb de banaan uit mn oor gehaald en er nog eens naar geluisterd en kom tot dezelfde conclusie: Deze remix sucked!
Sorry als dit onvriendelijk en/ of 'sullig' overkomt, maar dit is gewoonweg niet goed!!
ik post mn remix hier zo snel mogelijk.
Wordt op dit forum slechte commentaar aanvaard of is dit uit den boze?
Origineel geplaatst door C-Code Dat maakt niet uit...ongenuanceerde / gefustreerde reacties slaan gewoon nergens op....zeker niet als je beweert dat de mix van jezelf beter is zonder dat mensen daar naar kunnen luisteren !!
Je begint een thread en vraagt naar meningen over je rmx. Wees dan volwassen en aanvaardt alle commentaar, gaarne. Ik ben zeker niet gefrustreerd en wil jou persoonlijk zeker en vast niet kelderen, ik ken jou nog geneens.. :confused: Ik geef enkel mn eerlijke mening. Live with it!!!!!
Origineel geplaatst door ikke Ja sorry.. Ik vind het echt niet goed.. Ik heb de banaan uit mn oor gehaald en er nog eens naar geluisterd en kom tot dezelfde conclusie: Deze remix sucked!
Sorry als dit onvriendelijk en/ of 'sullig' overkomt, maar dit is gewoonweg niet goed!!
ik post mn remix hier zo snel mogelijk.
Wordt op dit forum slechte commentaar aanvaard of is dit uit den boze?
Slecht commentaar is prima & kan ik mee leven, maar woorden als deze remix sucked is gewoon kinderlijk commentaar, mensen gaan op een volwassen manier om met elkaar op dit forum. Je kunt je kritiek ook brengen in zinnen als "dit is niet mijn smaak" of "ik vind deze track gewoon niet zo goed" ....dat is genuanceerder dan "als al de remixen zo kut zijn als deze heb ik er spijt van dat ik de mijne niet ingezonden heb" enz enz. .....
Mensen steken tijd in een track, en dan is compleet afbranden niet bepaald netjes te noemen !!
En het is zeker frustrerend als er dan iemand compleet uit het niks indirect gaat roepen dat zijn remix stukken beter zal zijn en dat ninja tune niet op mijn "herrie" zit te wachten".
Ik vind het ook prima als je slecht commentaar geeft, maar ga niet lopen roepen dat die van jezelf ongetwijfeld beter is....zonder dat mensen dat kunnen beluisteren, dat komt gewoon gefrustreerd over.
En om nog even op mijn bassline in te gaan. Ik heb tempo gekozen wat een stuk hoger ligt dan de oorspronkelijke track, en ik vind extreem editten erg leuk. Waarschijnlijk kun jij als je dat soor ge edit al herrie noemt, platen op ninja tune als: coldcut & hexstatic "timber" (uit 1997) ook niet waarderen.....dat zal waarschijnlijk herrie zijn.
Nou ik ben benieuwd naar jou remix !!!
ps; als je hier een track wil posten moet je hem even uploaden naar je eigen webruimte en de link hier posten, en anders even naar sites als acidplanet surfen en je tracks daar als streams aanbieden !
Ik ken het origineel niet, maar vond jouw versie wel n lekkere ouwe vinyl sound hebben (zal ook wel aan bijgeleverde samples liggen?). Leuke beat en al, alleen zijn er grote happen bassline-loze stukken, dat vond ik minder.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.