Grind (Techno - feedback uit contest verwerkt)

SlaveoftheWave

Ouwe rot
De contest gaf me het duwtje in de rug om voor het eerst sinds jaren een track af te maken. De mix had ik vergeten te luisteren op andere speakers en koptelefoon en daardoor heb ik wat steken laten vallen. Verschillende elementen waren niet in balans, synths stonden te zacht de kick mocht meer ballen hebben. De feedback die ik kreeg was helemaal terecht en bruikbaar, dus heb ik de boel een nieuw likje verf gegeven, hier onder het resultaat.

En hier nog een link naar mijn contest inzending mocht iemand het origineel ter vergelijking willen horen
contest versie

Staat als een huis! Een wereld van verschil met de contest versie... Fijne track die lekker doorloopt, maar ook voldoende earcandy heeft om interessant te blijven. Mooie plaatsing in het stereobeeld en door gebruik van goed gedoseerde reverb. Nice!

Hey Slave, je sounddesign en opbouw zitten goed in elkaar, en ik hoor dat je veel aandacht hebt besteed aan de details. Persoonlijk zou ik graag iets meer punch of energie in de track horen, vooral op bepaalde momenten. Misschien kan een extra laag of wat meer dynamiek helpen om het geheel nog krachtiger te maken. Maar dat is natuurlijk smaak! Hoe dan ook, tof werk, blijf zeker zo doorgaan! Gloomy :)

Staat als een huis! Een wereld van verschil met de contest versie... Fijne track die lekker doorloopt, maar ook voldoende earcandy heeft om interessant te blijven. Mooie plaatsing in het stereobeeld en door gebruik van goed gedoseerde reverb. Nice!
thanks!
Hey Slave, je sounddesign en opbouw zitten goed in elkaar, en ik hoor dat je veel aandacht hebt besteed aan de details. Persoonlijk zou ik graag iets meer punch of energie in de track horen, vooral op bepaalde momenten. Misschien kan een extra laag of wat meer dynamiek helpen om het geheel nog krachtiger te maken. Maar dat is natuurlijk smaak! Hoe dan ook, tof werk, blijf zeker zo doorgaan! Gloomy :)
thanks
en die tips neem ik mee voor de volgende! :)

Back