• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland D2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Syntax Terror

Oktoknoppie
Ik wil graag mijn Roland D2 ruilen tegen een Roland SH-32 (eventueel bijbetaling, doe maar een voorstel)

Heb alles er bij (doos, handleiding enz), de bon ligt ook ergens maar die zou ik echt effe moeten zoeken (jaja rommeltje....)

Toen gekocht voor de MC-505 sounds maar ik gebruik hem nooit!

roland_d2.jpg

De D-Pad stuurt CC's uit, gebruik hem als kaos-pad achtige midi controller(+natuurlijk alle 505 sounds)
Ruilen voor een MAM MB 33 mkII, Roland MC-09, SH-32 + bijbetaling.....*D

Oke, nog één poging!

Roland D2, ruilen tegen een leuk klein synthje, bijvoorbeeld:

1. Roland Sh-32 (bijbetaling)
2. Roland MC-09
3. Electribe M, A, S
4. MAM MB 33 MK II
5. Doe een voorstel!
)(ps. ik wil hem eigenlijk niet verkopen, alleen ruilen!)

Dank u voor uw aandacht :okdan: 8

Oke, schop schop schop :engel:

Ik gooi hem in de verkoop, 175 euro (doos, handleiding erbij natuurlijk)

Hij is in zo'n nieuw staat,dat er zelfs nog geen krasje op de doos, of ezels-oortjes in de handleiding zitten!
M.a.w. het is niet echt een apparaat voor mij, ik kan er niet lekker mee werken.
Kan me wel voorstellen dat hij goed dienst kan doen als MC-505 tone module voor bijvoorbeeld aan de pc/sequencer.

Maar ik ben meer een knoppen freak, dat X-Y pad stuurt trouwens wel CC's uit dus is wel goed te gebruiken als x/y controller voor andere gear ala Korg Kaosspad.

Of eventueel ruilen/ondehandelen voor:

-Roland SH-32
-Novation drum station o.i.d
-Electribe M of S
-gek klein dingetje in rack formaat waar piepjes of ruis uitkomt....roep maar wat!

Dank u voor uw aandacht,
:okdan:

Wow, deze super synth is helemaal ,ORANJE
Dus kom, steun oranje! Koop hem nu voor 150 eurotjes en NEDERLAND GAAT DOOR!!*
Of gebruik hem gewoon om muziek mee te maken natuurlijk! 8o)

* Aan deze wilde uitsrpaak kunnen geen rechten worden ontleend!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back