Die gast van idols heeft nu: http://www.talentscout.nl/ gemaakt daar kan je je aanmelden als "talent" en dan hopen dat je wereld beroemd word.... Dus gaan we ons massaal aanmelden of zullen we deze wereld kans om wereld beroemd te worden laten schieten?
Trouwens wel leuk vorig jaar met idols was de winnaar al bekend voordat de finale geweest was (door het feit dat de domein namen van jamai en die andere knakker eerder geregistreerd waren dan de rest...) en nu schijnt dat ze dit jaar het weer hebben geflikt (bron: www.volkomenkut.com)
Trouwens wel leuk vorig jaar met idols was de winnaar al bekend voordat de finale geweest was (door het feit dat de domein namen van jamai en die andere knakker eerder geregistreerd waren dan de rest...) en nu schijnt dat ze dit jaar het weer hebben geflikt (bron: www.volkomenkut.com)
Talentscout.nl is de site die het mogelijk maakt voor muzikaal talent om door te breken. Met deze site wil ik de ondoorzichtigheid van de zoektocht naar echt talent doorbreken. Iedereen kan zo meedoen en kan volgen hoe ik kritiek (opbouwend en afbrekend) geef op de ingestuurde meesterwerkjes van de talenten. Ook is goed te volgen wanneer je als talent kan verwachten dat ik naar je luister.
Ik ben op zoek naar muzikaal talent in al zijn vormen. Zoals bijvoorbeeld bands, zangers (m/v), vertolkers van het Nederlandse levenslied, songwriters en producers. Stuur je productie, demo of zing in! Ben je een liefhebber van muziek en vind je dat jouw stem telt, beoordeel dan de inzendingen door op de 'ik ben fan button' te klikken. Hier kun je jouw mening geven over de (nu nog) onbekende artiesten. Een artiest met veel publieke belangstelling, komt in de populaire lijst terecht. De populairste artiesten zal ik beoordelen. Succes!
Henkjan Smits

Gelukkig doet ie 't geheel belangeloos!!