help

Cubus

Nieuwkomer
hallo,
ik ben een 100% leek op het gebied van produceren met hardware (software deed ik wel is, leuk maar de computer is er niet meer geschikt voor)

ik weet dus ook heel weinig termen en wat waarvoor gebruikt wordt.
dus als je het leuk vind om mij een paar dingen (jip en janneke taal) uit te leggen, doe gerust ;)

1 woord! Zoeken! Oftewel gebruik de zoek-functie! Het staat er vol van!!!!

Er zijn een hoop interessante threads hier en elders op het internet (Google!) te vinden, maar als je concrete vragen hebt, is er altijd wel iemand hier bereid je iets uit te leggen.

Origineel geplaatst door molecular
Er zijn een hoop interessante threads hier en elders op het internet (Google!) te vinden, maar als je concrete vragen hebt, is er altijd wel iemand hier bereid je iets uit te leggen.

Dat wel! Maar dit soort vragen kom je 8 keer in de maand tegen?! :confused: ;)

Re: help

Origineel geplaatst door Cubus
hallo,
ik ben een 100% leek op het gebied van produceren met hardware (software deed ik wel is, leuk maar de computer is er niet meer geschikt voor)

dus als je het leuk vind om mij een paar dingen (jip en janneke taal) uit te leggen, doe gerust ;)

Men gaat werken, men koopt gear, men sukkelt ermee, men komt terug neer het SF en men stelt vraagjes!

Of.... men koopt Reason! Een goed leerpakket! ;)

hallo,

Mijn tip; koop een simpel alles omvattend apparaat zoals de yamaha rm1x + een midi interface en je computer met een sequencer.

en ga gewoon muziek maken,daarnaast wat lezen en informatie opdoen.

Origineel geplaatst door Cisco
Dat wel! Maar dit soort vragen kom je 8 keer in de maand tegen?! :confused: ;)

Daarom zei ik ook "concrete vragen" Niemand zit inderdaad te wachten op een thread " Vertel me eens even alles wat er te weten is over elektronische muziek".:)

Origineel geplaatst door molecular