analoog filter voor in feedback loop delay??

sureshotstudio

Stamgast
alo iedereen,

keb net mijn alecto analoge echo gemod zodat als ik een insert kabel in de achterkant prik, ik een effecten bak tussen de feedback loop kan doen! (ben ook nog bezig met cv to delay time)

woei!!!!

vet koel met mijn wah wah maar toch niet helemaal. wat ik dus zoek is een analoog filtertje met een lfo en evt envelope follower die ik er tussen kan doen. liefst een multimode filter. maar ik ben helemaal niet zo op de hoogte van standalone filters, althans ik ken die bekende (sherman, dat ding van akai etc) alleen ik zoek een beetje goedkoop ding om lekker kreatief sounds mee te verneuken. er moeten wel een input gain en output gain op zitten anders kan mijn feedback niet meer of altijd op oneindig.

groeten,

thomas

Iemand op 't forum heeft 'n Analogue Solutions Filtered Coffee te koop voor 220 euro. Dat is volgens mij precies wat je zoekt: een 1-op-1 kloon van het bekende Korg MS20 filter met 1x lowpass, 1x highpass, envelope follower en 2x LFO, in 'n 1U rack. Ik had 'm bijna zelf gekocht maar 't is misschien 'n beetje overkill naast m'n Sherman FB2 (hoewel...).

Doe ff 'n search op 'coffee'.

en anders een Electrix Filterfactory....heeft LFO en env follower,verschillende soorten filters en is volledig Midi-aanstuurbaar ook nog...wordt af en toe wel eens aangeboden voor 250 a 300 euro...

De Koffie is weg. Ik heb de topicstarter al een ie-meel gestuurd over het minstens net zo fijne MF101 'Minimoog' filter wat ik ook nog in de aanbieding heb. Is geen multimode, maar wel een heerlijk warm filter met een te gekke drive...

Back