Wie gaat wat waar doen met Koninginnedag 2004 ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Zoidsity

Go with the flow..
Just curious..

Ikke naar Eindhoov op 1 van de 3 Techno-lokaties (die ik weet)

:biertje:

Re: Wie gaat wat waar doen met Koninginnedag 2004 ?

Origineel geplaatst door Zoidsity
Ikke naar Eindhoov op 1 van de 3 Techno-lokaties (die ik weet)

:biertje:
Mag ik mee?
en dan: :biertje: +:biertje: +:biertje: +:biertje: +:biertje: +:biertje: +:biertje: + :biertje: +:biertje: +:biertje: +:biertje: +:biertje: +:biertje: +:biertje: +:biertje: +:biertje: +:biertje: +:biertje: +:biertje: +:biertje: +:biertje: +:biertje: =:r
Grapje!!!

koninginnedag

koninginnedag

zodiak commune bij de witte dame dikke acid techno
emotion clothing heeft ook altijd een vet podium staan acid junkies lady aida etc...
zeker doen

Mij zul je in de LaFolie vinden in het eindhovense.

Wellicht ff rondkijken op alle techno locaties, maar mijn base wordt de LaFolie. :)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Mij zul je in de LaFolie vinden in het eindhovense.

Wellicht ff rondkijken op alle techno locaties, maar mijn base wordt de LaFolie. :)

Zie ik je daar misschien ook nog wel.. 69 Charger komt daar toch ook?

@MIDIoot: Túúrlijk mag je mee! We kommen elkaar vast wel tegen. :biertje:

Origineel geplaatst door 6 trak
erm..................... gewoon erm thuis...

Toch weer stiekem muziek maken he....... Lucky bastard! Ik moet mijn onderzoeksresultaten presenteren in Duitsland. Nix geen feestdag....... Ben tot ´s avonds laat bezig terug naar NL te treinen......Leuke Koninginnedag.........:gaap:

Ik blijf gewoon in Amsterdam. Even bij Bitterzoet in de Spuistraat kijken; buitenpodium waar een aantal vrienden met hun band moeten optreden. Dus dat zal wel bierdrinken worden. :mega:

Origineel geplaatst door metatron
Naar Hellbound in de Borchlandhallen.

Yep....ik ook...:D

Origineel geplaatst door 6 trak
erm... klinkt gewichtig :D

:geslaagd: : Valt ook wel weer mee. Veel geblaat van mensen die het net zo leuk vinden LEGO met moleculen te spelen als een normaal mens het leuk vindt om aan de knoppen van zijn synth te draaien;) heb er zelf niet echt veel aan, maar mijn prof was zo vriendelijk geweest me op te geven:halleluja

Misschien naar Hellbound, zeker de stad in!

(Eindhoven welteverstaan (Eindhoven het best bewaarde geheim van Koninginnedag))

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back