Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door djmarionesta
vraagje,
is het zo dat kaarten onder de 1000 euro geen vol geluid hebben?

Origineel geplaatst door fuse
Ik ga al niet eens meer uitleggen waarom maar als je nog met 16 bit opneemt ipv 24 ben je een enorme sukkel.
En ruimte koop je makkelijk bij. Je betaalt tegenwoordig 75 ct voor een Gb.

Origineel geplaatst door Laurens O
Jaja daar kom ik weer aan, mijn eigen trots verdedigen: De Delta 1010, tegenwoordig voor 7 a 800 Euri te koop. Ik heb verder nog nooit zo'n goed klinkende, stabiele en robuuste kaart gehad! Hij klinkt niet minder of meer vol dan het origineel, zo is het.
Origineel geplaatst door ikke
Leg toch maar ff uit waarom niet op 16 bits opnemen!![]()
Origineel geplaatst door Tom Thomas
Heb de Delta 1010 gehad.
Was een groot verschil met de RME ADI DS 8 in combinatie met de Hammerfall DIGI 9636 (in het voordeel van de RME set)
Regelmatig ook probleempjes met de delta 1010, zeker nadat ik een powercore in m'n pc gestopt had (bekend probleem)
RME, no problemo, supurb sound for the money...
gr. Tom
Waarin is het verschil dan zo groot? de geluidskwaliteit? of iets anders? Qua geluid zal het volgens mij miniem verschil hebben, het zijn allebei AKM convertertjes, ok die in de RME zijn dan net wat nieuwer, maar dan nog. En misschien dat die RME meer configuratie opties heeft, tja ok, das zo, maar t is maar net wat je aan overbodige luxe opties wilt.
Verder heb ik nooit geen enkel probleem met m'n delta gehad onder XP. Andere os'en kan ik niks over zeggen want dat heb ik nooit geprobeerd.
Ach, als we allemaal maar tevreden en blij zijn toch!?
Nee, ik zei niet dat ze hezelfde zijn, wel dat ze allebei van hetzelfde merk zijn.
Mooi dat je een betere kaart hebt gevonden die meer genoegdoening geeft. Voor wat mij betreft: Ik vind m'n delta voorlopig nog goed genoeg voor mezelf. Als ik hiermee al amper het verschil tussen het origineel hoor (
Mzzzl.
Die verschillen zullen er wel zijn, maar echt minimaal. (een beetje mierenneukerij niveau is mijn mening)
Trouwens, je had toch echt de 1010 he? en niet toevallig de 1010LT?
Hoe dan ook, nu ga ik maar weer eens ff flinke herrrrie maken!
Mzzzl.