Arv
Robot
Ik had ook Okki...
Volgens mij heb ik nog een doos van die ouwe Okki's.. En ook Paling&Ko's
Volgens mij heb ik nog een doos van die ouwe Okki's.. En ook Paling&Ko's
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
haha ja had ik ook een paar van, met die nar voorop altijd of was het een inktvis als mascotte?Origineel geplaatst door Arv
Ik had ook Okki...![]()
Volgens mij heb ik nog een doos van die ouwe Okki's..

oh jeeDe naam Okki was oorspronkelijk een afkorting voor Onze Kleine Katholieke Illustratie en had dus (in eerste instantie) een katholieke achtergrond.

Origineel geplaatst door 6 trak
haha ja had ik ook een paar van, met die nar voorop altijd of was het een inktvis als mascotte?
De naam Okki was oorspronkelijk een afkorting voor Onze Kleine Katholieke Illustratie en had dus (in eerste instantie) een katholieke achtergrond.
oh jee![]()

dat is geheel bijzonder uiterst correct hanz...! maar waarom kom jij dan weer met een 100tje uit de 70's? :confused:Origineel geplaatst door Hanz
Was dat geeltje in de jaren '80 niet gewoon deze?
![]()
![]()

hanz... kijk:Origineel geplaatst door Hanz
Wat voor mij echt een hoogtepunt is van de jaren '80 is het tijdschrift KIJK.
dat is geheel correct hanz...! maar waarom kom jij dan weer met een 100tje uit de 70's? :confused:![]()

)
Origineel geplaatst door Hanz
De rest:
....
Mijn eerste autootje kwam uit de 80-ies:

dat vind ik ook niet... hanz?Origineel geplaatst door Hanz
Toch wel een stuk mooier dan die 'nieuwerwetse' Kijkjes, met wat foto's vlugvlug erop geplakt... (vind je ook niet 6?)
in de 80's volgens mij nog: JE BENT JONG EN JE WILT WAT...!Origineel geplaatst door Hanz
SNEL EN WILD (of is die kreet al uit de jaren '90?).
idd want Lawrence is ook niet meer onder ons sinds 2003, Dick Matena (voorheen o.a. schrijver voor Storm) gaat nu verder. de verhalen nu schijnen minder sterkt te zijn en ook het typische inschilderen wat Don altijd zo voortreffelijk deed is Dick ook al niet zo'n kei in... jammer...
voor wie Storm nog niet kent of voor een ieder die ff weer herinneringen wil ophalen kan hier terecht:
http://www.storm.nl/deel 6.htm
van elke aflevering kun je 8 pagina's bekijken!![]()
Origineel geplaatst door mr space
voor mij wel een klasieker onder de stripboeken: VIRL - Terugkeer naar terra door dick matena !
wellicht is het antwoord daar te vinden over jouw'n mysterieuze tekenaar!

in de 80's volgens mij nog: JE BENT JONG EN JE WILT WAT...!

Wat ik mij nog herinner van wat zaken (ongeveer) hebben gekost in de 80's zijn o.a.:
Patatje Met: fl. 1,75 (0.79 euro ct.)
Blikje Fris: fl 0,65 (29 euro ct.)
Singeltje: fl. 6,50 (2 euro 95)
Elpee: fl. 22.95 (10 euro 40)
in 1983 overigens ging de cent uit roulatie.
de goeie ouwe tijd:
![]()

Origineel geplaatst door Imipolex
ben net aan het verzamelen geslagen, ihk van jeugdsentiment, :
elvis costello, buzzcocks, magazine, fad gadget, pop group, cure, new order, wire, cabaret voltaire, the adverts, the feelies, the slits, the jam, throbbing gristle, siouxsie, fall, alternative television, swell maps, pere ubu, joy division, enz enz.
maar eh, iets zegt me dat je misschien iets heel anders bedoelt. Hoe dan ook, maak er fijne remixen van nu, oh nee, dat heet mash-ups tegenwoordig... nou ja. Is leuk. kraftwerk vs. new order, stevie wonder vs. lynyrd skynyrd,
iemand nog suggesties?