De grote 80's thread

ja snap ik.. :D

Maar dat heb je idd met populaire threads, die worden lang, daarom lees ik meestal alleen het staartje van het draadje als ie weer 's om hoog wordt geschopt. :)

het handige van dit soort lange threads is dat je nooit meer kan zien welke clips er al allemaal gepost zijn
ook voor het bijhouden van bepaalde links zijn threads idd niet geschikt...
enige wat je zou kunnen doen (hoewel ook dat niet al te veel uit haalt) is de zoek optie gebruiken die zoekt binnen in de thread naar "youtube"...
maar idd, dan moet je nog steeds zelf de links 1:1 vergelijken :D
Maar dat heb je idd met populaire threads, die worden lang, daarom lees ik meestal alleen het staartje van het draadje als ie weer 's om hoog wordt geschopt. :)
als je frequent het staartje leest dan mis je weinig idd...

ergens halverwege jaren 80 stonden er ineens vage gestempelde symbolen op voedsel producten, ik weet niet meer exact hoe het er pcies uitzag en heb ook al zitten zoeken op het net maar niets kunnen vinden maar het was dan ook vrij obscuur maar kan het mij nog goed herinneren... na een week ofzo kwam de aap uit eindelijk de mouw; het bleek te gaan om producten waarvan een deel van de opbrengst naar de satanskerk zou gaan, de producten werden teruggetrokken en zijn sindsdien nooit meer gezien... wie kan zich dit nog herinnering en hoe zagen die tekens er uit?

Alles van Patrick Nagel...

http://www.patricknagel.com/gallery.html

duran-duran-rioremastered-1862451-300x300.jpg

pat-sharp.jpg

Pat fucking Sharp. Dat is nog eens een mat...

je kan je bijna niet voorstellen dat dat allemaal zo grappig was

Back