Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
H.E.R.O. was ook mijn favoriet!Daarnaast speelde ik natuurlijk spelletjes waarbij H.E.R.O., Blue Max en David's Midnight Magic favoriet waren.
Frantic Freddy was inspirerend vanwege de muziek.
Dit is ook één van de redenen waarom ik oude pc's niet voor audio gebruik. Een slechtere ervaring voor een slechter resultaat, nee dank u. Al kan een trackertrack zeker wel knallen.Ik vond het toen al ruk. Trage floppies die om de haverklap kapot gingen, "guru meditation" crashes, constant geheugen vol als je met samples of projecten met veel CCs werkte, peperdure HDD opslag die ik niet kon betalen (en voor 1500 gulden had je dan nog maar 20mb), kleine schermen met lage resolutie, magere 2 RCA outputs en alleen 2x2 kanalen hard links/rechts panning... We deden het ermee omdat het niet anders kon. Maar ik zou echt niet meer terugwillen. Daar ben ik niet masochistisch genoeg voor.

nog niet zo lang geleden een Notator dongle gekocht op Marktplaats voor bijna niks.Ik hou het tegenwoordig wel bij cubase 2. De rest van de ST era spreekt me toch minder aan. Als ik nog eens een Cubase dongle zou vinden die nog niet dood is, heb ik het setje compleet (ik heb al een Midex).
Dan wacht ik lekker verder op eentje voor Cubase 2. Eentje waar geen complete ST setup aan vast hangt.nog niet zo lang geleden een Notator dongle gekocht op Marktplaats voor bijna niks.
Zelfs een defecte zou leuk zijn voor de looks.De Akai X7000 heb ik ook in - dacht bijna zeker - in 1987 en 1988 in mijn bezit gehad. Leuke bak, maar was wel prijzig voor zijn tijd, 4000 gulden toen ik hem kocht. Uit eindelijk weggedaan voor 1500 gulden.