Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Catalunya
Hoe heette die serie nou
Speelde volgens mij in "Bangkok"
Een stoere man met een beige hoed en snor en een aap. Hij reedt volgens mij in een zwarte oldtimer cabriolet in "the bush"
Er waren altijd wel mooie vrouwen in zijn buurt. Die serie was net als Dick Turpin echt mijn favoriete in het genre "spannende aktie"
Origineel geplaatst door FuzzyStone
Hoe die serie heette weet ik zo ook effe niet meer, wel dat de hoofdpersoon gespeeld werd door Bruce Boxleitner (tegenwoordig spelend in Babylon SF-serie geloof ik)......................
nee Pigbag, is al reeds gezegd... ff opletten de volgende keer...Origineel geplaatst door mikemix
Was dat niet van "MEZZO FORTE"?
Geloof dat ze uit IJsland kwamen...

Origineel geplaatst door FuzzyStone
'Duel in de diepte' werd al ergens genoemd; hierbij de bijbehorende tune (best wel duister)........
Origineel geplaatst door Catalunya
Yeahhh. deze tune geeft eigenlijk al aan hoe spannend die serie toendertijd was. Volgens mij is de serie een tijdje terug nog herhaald. Ik vermoed dat de serie in deze tijd minder spannend over zal komen, maar dat geldt wel voor meer dingen. Volgens mij zag je duikers in het intro filmpje.
thanks trash voor de oplossing. Inderdaad Frank Buck (mijn held)