Riezz
Ooit... ooit komt het er van.
hmm na enig speurwerk.. ben r nog nie helemaal.. kom ik meer en meer er achter wat Mario Mathy is.. of was.. of wat dan ook.. hmm.. ook enige foto`s gezien.... en helemaal erg.. heb z`n nummer Jambo Sana aangehoord...
(krijg waanbeelden van zo`n dude, met zo`n arsenaal Casio`s... op een podium.. tijdens zo`n overdekte rommelmarkt in de grensstreek... je moet er geweest zijn.. dan pas weet je waar ik het over hebt... )
tja indruk ontgaat mij nu niet dat ik hehehehehehe shit.. kweet nie of ik het serieus moet gaan nemen met die Mario Mathy hahahahahaha
anyway.. we wachten af!!!
(krijg waanbeelden van zo`n dude, met zo`n arsenaal Casio`s... op een podium.. tijdens zo`n overdekte rommelmarkt in de grensstreek... je moet er geweest zijn.. dan pas weet je waar ik het over hebt... )
tja indruk ontgaat mij nu niet dat ik hehehehehehe shit.. kweet nie of ik het serieus moet gaan nemen met die Mario Mathy hahahahahaha
anyway.. we wachten af!!!
Zijn CD's Break Out en Dreamscape hebben een lekkere gevarieerde groep songs die je vast en zeker kan waarderen. Laat me weten of je geinteresseerd bent om ze te beluisteren.