acces virus

dj japs

Ingeburgerd
kan iemand mij vertellen wat het grote verschil is tussen de virus kb en de kc ?

alvast bedankt.

groeten,

jasper

De C heeft meer stemmen en extra filter....maar volgens sommige "experts" klinkt een B beter als een C....zou het zelf niet weten,kep een A...

Wel apart dat Access zelf de B weer opnieuw uitbrengt...

waarschijnlijk dus de kb.....

waarschijnlijk dus de kb.....

toch staat ie op de site van acces als discontinued.

Virus Classic = Virus B in een nieuw jasje....maar geen keyboard-uitvoering idd...

T zijn alle 2 ragbakken. Maar vind de b toch beter klinken.

Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Gewoon zelf luisteren en freaken. Kom je er zelf achter.

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
T zijn alle 2 ragbakken. Maar vind de b toch beter klinken.

Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Gewoon zelf luisteren en freaken. Kom je er zelf achter.

Vreemd, is dezelfde engine, heb ze allebei opengehad, ja idd opengehad.. zelfde dsp.. dus.. ik hoorde geen verschil :confused:

Maar het enigste verschil is dat ie idd meer stemmen heeft. en het filter gebruik is makkelijkerder toegankelijk omdat je nu niet echt meer hoeft te spitten in menus, maar je nu direkt extern aan knopjes kan draaien :{

De Virus C dus.

Zelfde dsp ja, maar andere software en algoritmes, en waarschijnlijk andere DA's, dus klinkt ie anders.

Zelfde DA's / AD's

Maar idd nieuwere software.. en algoritmes..

Kzou het verder ook niet weten.. doet er ook niet toe vind ik, want smaak is verschillend, en daar kan niemand een expert in zijn.

Want iedereen is nou eenmaal anders.. :o:

Virus Kb = keyboard versie van de Virus B
Virus Kc = keyboard versie van de Virus C

Verschillen tussen de B en de C zijn makkelijk terug te vinden.

zijn er wel leden die een kb hebben van de b ?

de desktop zie ik vrij vaak de rack versie wat minder maar de kb is toch wel vrij zeldzaam

is er iemand in het midden des lands bij wie iik een X een virus a of b kan checken . . . nem ik goede koek mee of een lekker smoke (combi is ook mogelijk), ik denk aan den bosch / utreg

kan ik oom wel wat leuks meenemen

ik ben relax en niet opdringerig, val je vriendin niet lastig en als je vraagt om weer op te zouten dan ga ik beleefd weg :biertje:

pb aub

bvd

Laatst gewijzigd:
Ik vind de Virus B nog steeds de beste qua prijs-prestatie vergeleken met een A of C. De C kan wat meer, maar niet genoeg om het verschil in prijs te rechtvaardigen naar mijn idee. Ik heb zelf een Virus B desktop en overweeg een keer te upgraden naar de TI, maar de C sla ik over.

Virus c lijkt me zeker wel te rechtvaardigen. In de b zit namelijk veel diep in menu's verstopt waardoor ie minder gebruikersvriendelijk is. Daarnaast is de c ook mooier :D

Als je alleen kijkt naar functionaliteiten zou je denk ik wel een goed punt hebben.

'k Heb in den tijd een C gekocht omdat de Ti maar bleef op zich wachten.... Nu overweeg ik een snow, maar €1000 is nog wat teveel...

Back