Hellow,
Ff voorstellen.
Waarom synths?
: Ze zijn plain good fun.
: Je hoort ze overal maar ziet ze nergens in de wei of op de takken van de bomen.
Waar komt dat geluid dan vandaan? -age: very young
-
: Ik heb een idee voor een nieuwe synthesemethode, het zit nu in de reservekast voor
tijden van betere financiële reserves.
Waarom muziek?
: Een ikoon zit toch op een of andere manier vastgebonden aan de tijsgeest,
anders was het geen ikoon. Zo kan muziek(-stijl) luisteren gewoon een goedkope manier van tijdreizen zijn
.
Groepen die goed zijn IMHO: DJ Shadow, Barkmarket, Legowelt, +- alle Italo, Mado Robin (ahh.. la belle époque
).
Zelf ben ik nu een jaartje intensiever met muziek maken bezig: PC + wat analoge synths + Roland D50.
Ik post hier binnen een paar dagen wat ik onlangs gedaan heb, kan er nu niet aan... www.wire.fm ligt plat en ik krijg mijn
windoze niet meer aan de praat na een hard reset...argh.
Anyway, ik hoop hier wat bij te leren en te kunnen meepraten!
Gegroet,
Marrong
Ff voorstellen.
Waarom synths?
: Ze zijn plain good fun.
: Je hoort ze overal maar ziet ze nergens in de wei of op de takken van de bomen.
Waar komt dat geluid dan vandaan? -age: very young
-: Ik heb een idee voor een nieuwe synthesemethode, het zit nu in de reservekast voor
tijden van betere financiële reserves.
Waarom muziek?
: Een ikoon zit toch op een of andere manier vastgebonden aan de tijsgeest,
anders was het geen ikoon. Zo kan muziek(-stijl) luisteren gewoon een goedkope manier van tijdreizen zijn
.Groepen die goed zijn IMHO: DJ Shadow, Barkmarket, Legowelt, +- alle Italo, Mado Robin (ahh.. la belle époque
).Zelf ben ik nu een jaartje intensiever met muziek maken bezig: PC + wat analoge synths + Roland D50.
Ik post hier binnen een paar dagen wat ik onlangs gedaan heb, kan er nu niet aan... www.wire.fm ligt plat en ik krijg mijn
windoze niet meer aan de praat na een hard reset...argh.
Anyway, ik hoop hier wat bij te leren en te kunnen meepraten!
Gegroet,
Marrong