[HardCore]

Resonance

Turn up the reso!
Beetje agressieve hardcore / techno brouwsel :)
Begon ooit als een expirimentje met alleen die agressieve sounds.
Ben er later iets omheen gaan bouwen en dit is het resultaat :)
Hij is erg rauw en op sommige setups misschien iets te, dus let op je speakers en je oren :D

http://home.worldfora.com/~resonance/Binaryzero1-Ranzige-Herrie-03.mp3

gebruikt: Virus + vele plugins en wat samples
Er zitten nog wat schoonheids foutjes in. Werk ik nog aan maar ben alvast benieuwd wat jullie ervan vinden :)
Percussie klinkt misschien ook nog iets te plat.

Laatst gewijzigd:
klinkt lekker dit!

Post dit op het MoH forum, daar zitten veel muziekmakende mensen (waaronder ik) die u vast en zeker ook heel veel tips en hun mening kunnen geven.

Ik hou het op "klinkt lekker dit!'

klinkt inderdaad flink ranzig, maar het geheel is nog iets te slapjes.
basis klinkt al aardig, maar zoals je zelf al aangeeft zou het geheel wat spannender kunnen qua percussie en wellicht ook de truukjes/bewegingen die je doet/kan doen met je weirde geluiden.

Lekkere track, sommige perc. vind ik nogal schoon klinken maar das zo te verhelpen.

success

Lachen wel dit ! :)

Hmm als ik NOISE reduction doe, wordt het stil :confused: :dubbel:

Alvast bedankt voor het luisteren allemaal
percussie moet ik inderdaad nog aan sleutelen en nog wat dingetjes toevoegen om het wat spannender te maken.

Origineel geplaatst door geerdy
klinkt lekker dit!

Post dit op het MoH forum, daar zitten veel muziekmakende mensen (waaronder ik) die u vast en zeker ook heel veel tips en hun mening kunnen geven.

Ik hou het op "klinkt lekker dit!'

MoH forum? waar is dat ? :)

Nu je het zegt gaat er wel een belletje rinkelen.
Maar ik ken vooral de Heroes Of Hardcore cd's
Volgens mij heb ik (nog) geen masters of hardcore cd's
Kzal binnekort mn verzameling eens langs gaan :)

Je kan beter de Free Record Shop ff langs gaan. De ......... Demolition CD van Thirdmovement, Masters of Hardcore 16 en binnenkort de nieuwe Thunderdome. Ben je weer helemaal Up to Date

Als ik weer eens geld heb ga ik dit zeker doen.
Maar op dit moment gaan al mn laatste centen naar gear en andere hardware :D

Lekker distorted begin, zou er een alleen een hardere kick in gooien. Klinkt wel grappig maar doet me voor de rest erg weinig, te eentonig voor mij denk. Geluiden zijn zeker oke maar zou er iets meer mee doen.

Zo ranzig is t niet, maar de onderlaag is wel lekker ja. Door de Herman Tepelbank gehaald?
Vind t best wel plat klinken. Alsof er geen spreading inzit.

De ride is idd wel wat simpeltjes. Simpel is niet erg, maar zo'n track vraagt wel om iets meer afwisseling. Ook meer geluiden, bliepjes, verzin t. Ik vind weirde kickrolls erg vet, en mis hierin ook de afwisseling. De kick opzich kan best wel, maar mag zeker wel goorder, pompender & shit.

Track doet me ergens denken aan Critical Mass: Severe Trauma, heeft ook een soortgelijk geluid. Wel cool.

Voor mij mag er wel meer afwisseling in. :)

Suc7 dude.

Klinkt inderdaad wel rauw en duistern en shit!
MAAAR, kerel, waar blijft de afwisseling dan?
Ik vind het een beetje een statisch geheel, dus niet echt dynamisch het beweegt niet.
Het staat en dat is alles.
Persoonlijk vind ik als het ergens naar toe gaat wel handig.
Snappie.
Maar goed dat is me mening.

Ghehe, same minded weer dude :D

Een creepy zaag erover zou ook niet misstaan! En dan een gore dikke zuigende pok kick eronder. Hoppa. XtreStyle is coming.

Niet alles hoef XtreStyle te zijn hoor Xris! :duivels:
Maar deze stijl op zich is al wel gewoon dope, alleen vind ik gewooin dat het zich noig moet ontwikkelen.
En zaag of kick of wat dan ook dat moet de designer van deze sound zelf weten.
Alleen mag er wat meer tricks erin uitgehaald worden om het geheel wat afwisslerender, wat dynamischer te maken.
XtreStyle?
Fuck that dude, Dee-Style in la casa!!!! *D

Back