Psykiatrisk
Ivo Hartman
Als je nog niet genoeg info hebt, in de Interface stond pas geleden een test van laptops.. Ik kan het evt. wel voor je scannen als je dat blad gemist hebt.. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Boost303
Ha die Leo,
Vergeet ook niet de Inspiron 5150 serie van Dell mee te laaten wegen in je beslissing. Voor mij is het de meest prijs prestatiegerichte laptop geworden na een zoektocht van een paar maanden. Je kan m zelf configureren op de dell site
Ps, als je maar 1 jaar garantie neemt scheelt het 416 euro en is het helemaal een interessante prijs voor deze laptop met top onderdelen.
Ik heb hem nu bijna een jaar en heb er nog nooit grote problemen mee gehad. Superstabiel laptopje
), maar k denk wel dat ze op de campus wel weten waarom ze voor ibm gaan.
Origineel geplaatst door Nerve
Leo,
Toshiba zijn altijd de beste laptops geweest en zijn dat nog steeds, vooral naar duurzaamheid toe, dus daar zal je je niet aan mispakken, daar mag je zeker van zijn (steek er misschien wel even 1024Mb RAM in, en voorzie eventueel een externe firewire drive mocht je voor audio gaan).
Origineel geplaatst door mc_kwok
euh...geen idee waar je die wijsheid vandaan haalt. Kun je dat motiveren?

Origineel geplaatst door Leo
centrino?
ik zie dan 1.6 of 1.8 vermeld ipv bv 2.8 of 3.03 - is dat dan niet een stuk langzamer?? of zie ik dat verkeerd.
Origineel geplaatst door isnieZot
aphex twin gebruikt er ook eentje
en squarepusher ook
hun hele performance draait op voornamenlijk een vaio met eventueel controller nog erbij...Origineel geplaatst door Nerve
Zucht, allez, om jou een plezier te doen dan (je zou misschien ook gewoon eens de zoekfunctie van het forum kunnen gebruiken ipv oneliners te droppen, ik vond het niet nodig te motiveren omdat dit zaken zijn die allemaal al 10.000 keer gezegd zijn.) Anyway, here goes:
wel weerOrigineel geplaatst door mc_kwok
Ik vroeg me meer af waarom JIJ zo specifiek een Toshiba zo goed vind (misschien wel uit interesse). En de punten die je noemt, je begrijpt het al, zijn niet Toshiba specifiek. Dus nee, ik ben niet gemotiveerd door je verhaal. Een lijst met giga specs kan ik ook wel opsommen. More is altijd beter.
Maar goed, ik hou mewel weer