Boss DR3 help

phochos

Berliner School Artist
Wie weet er of de intro op de Boss DR3 drumcomputer op een of andere manier te muten is. Als ik hem aan mijn Korg EA1MKII heb hangen en ik start de EA1, begint de DR3 standaard met een introl waardoor de synchro niet lekker loopt met de drums. Is er een of andere manier om hem af te zetten of te muten????

Gaarne een antwoord wie het weet!!!!!!!!!!!!!!

Phochos:halleluja :confused: :D

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
das nie zo mooi, opgelost?

Ja:D

phochos had hem al verkocht en als je zijn koop en verkoop threads in de gaten houdt al weer op zoek naar een nieuwe.
hier twee suggesties:
1) zet de DR3 in song mode. deze werkt niet met intro's dacht ik.
2) compier verse A naar intro. Dan hoor je het verschil tussen de intro en de de eerste verse niet meer.

mijne lijkt ook uit de maat de syncen .... is t een bekent probleem op deze bakken?
cubase loopt op 120 en deze loopt dan ene keer op 118 dan 120 dan 121 dan 119 gek wordt ik ervan

ook in song mode lijkt ie niet te syncen ! ik dacht dus dat t opgelost was, maar dit blijkt foute informatie te zijn.
ik kan ook nergens een software update vinden.

er is wel redelijk mee te werken in gewone mode dan start ie wel mee met je sequencer alleen tempo onafhankelijk.
ik heb gezocht naar een update en navraag gedaan bij feedback gedaan waarom deze drumcomputer nog verkocht werd terwijl de midi-sync niet naar behoren werkt . er komt ook geen software update voor uit,hebben ze bij Roland navraag gedaan... alle modellen schijnen het te hebben .

Back