bluebrain
Idiots!
Hoi,
Ik ben Ed (nick: BlueBrain), geboren in 1967, al bijna mijn hele leven muzikant, voornamelijk gitaar, zang en componist/tekstdichter. Sinds een aantal maanden in het bezit van een Korg Triton LE en helemaal verslingerd geraakt aan dat apparaat. Sinds kort ben ik met softsynths en pc-recording bezig. Feitelijk ben ik dus een n00b op synth gebied. Wel al sinds 1988 computerprogrammeur/animator/grafisch designer, dus affiniteit met computers, mwa, dat zit wel goed
.
Ik heb nogal wat instrumenten en apparatuur, maar qua synth materiaal dus alleen mijn Korg Triton LE en nog wat softsynths die ik onder Cubase SX draai. Op gitaargebied ben ik wel zo'n beetje uitgekocht, maar nu ik steeds meer met synths bezig ben heb ik weer een mooie reden om mijn salaris uit te geven.
Ik hoop een boel van jullie te leren en mijn creaties hier te laten horen. Mijn doel is om steeds meer synths tijdens mijn live performances te gebruiken. Op dit moment schakel ik nog tussen gitaar en synth binnen de nummers.
Oh ja, site checken? -> http://www.bluebrain.nl
Ik ben Ed (nick: BlueBrain), geboren in 1967, al bijna mijn hele leven muzikant, voornamelijk gitaar, zang en componist/tekstdichter. Sinds een aantal maanden in het bezit van een Korg Triton LE en helemaal verslingerd geraakt aan dat apparaat. Sinds kort ben ik met softsynths en pc-recording bezig. Feitelijk ben ik dus een n00b op synth gebied. Wel al sinds 1988 computerprogrammeur/animator/grafisch designer, dus affiniteit met computers, mwa, dat zit wel goed
. Ik heb nogal wat instrumenten en apparatuur, maar qua synth materiaal dus alleen mijn Korg Triton LE en nog wat softsynths die ik onder Cubase SX draai. Op gitaargebied ben ik wel zo'n beetje uitgekocht, maar nu ik steeds meer met synths bezig ben heb ik weer een mooie reden om mijn salaris uit te geven.
Ik hoop een boel van jullie te leren en mijn creaties hier te laten horen. Mijn doel is om steeds meer synths tijdens mijn live performances te gebruiken. Op dit moment schakel ik nog tussen gitaar en synth binnen de nummers.
Oh ja, site checken? -> http://www.bluebrain.nl

Ik denk dat ik er maar mijn avatar van ga maken...
elkom. Mooie strakke site!