jaja ik ga een hele berg onderdelen verkopen en daar zitten zeldzame onderdelen tussen
ik verkoop die boel aangezien ik het laatste half jaar toch weinig meer doe met reperaties mag het van mij part allemaal weg (op een kleine eigen voorraad na)
ik heb veel roland en korg onderdelen liggen van bv de tr808,909, juno's van orginele potmeters tot orginele knoppen en schakelaars tot vele chips waaronder zelfs de aha80017a juno106 stemmen
ook heb ik hier orginele tb 303 geheugen chips liggen en potmeters knoppen etc etc etc
nog niet alles is dat
zelfs orginele oberheim potmeters tot moog knoppen liggen hier nog in de doosjes
ssm en cem chips heb ik ook nog liggen met bosjes
en zelf complete printplaten van div synths
het enigste wat niet verkocht word zijn de schema's en de meet apparatuur
iwie iets nodig heeft moet mij maar ff mailen of bellen op 06 46205120 voor meer info
je mag de onderdelen bij mij afhalen maar versturen is ook mogenlijk
ik verkoop die boel aangezien ik het laatste half jaar toch weinig meer doe met reperaties mag het van mij part allemaal weg (op een kleine eigen voorraad na)
ik heb veel roland en korg onderdelen liggen van bv de tr808,909, juno's van orginele potmeters tot orginele knoppen en schakelaars tot vele chips waaronder zelfs de aha80017a juno106 stemmen
ook heb ik hier orginele tb 303 geheugen chips liggen en potmeters knoppen etc etc etc
nog niet alles is dat
zelfs orginele oberheim potmeters tot moog knoppen liggen hier nog in de doosjes
ssm en cem chips heb ik ook nog liggen met bosjes
en zelf complete printplaten van div synths
het enigste wat niet verkocht word zijn de schema's en de meet apparatuur
iwie iets nodig heeft moet mij maar ff mailen of bellen op 06 46205120 voor meer info
je mag de onderdelen bij mij afhalen maar versturen is ook mogenlijk