• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

giganties veel onderdelen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
jaja ik ga een hele berg onderdelen verkopen en daar zitten zeldzame onderdelen tussen

ik verkoop die boel aangezien ik het laatste half jaar toch weinig meer doe met reperaties mag het van mij part allemaal weg (op een kleine eigen voorraad na)

ik heb veel roland en korg onderdelen liggen van bv de tr808,909, juno's van orginele potmeters tot orginele knoppen en schakelaars tot vele chips waaronder zelfs de aha80017a juno106 stemmen
ook heb ik hier orginele tb 303 geheugen chips liggen en potmeters knoppen etc etc etc

nog niet alles is dat
zelfs orginele oberheim potmeters tot moog knoppen liggen hier nog in de doosjes

ssm en cem chips heb ik ook nog liggen met bosjes
en zelf complete printplaten van div synths

het enigste wat niet verkocht word zijn de schema's en de meet apparatuur

iwie iets nodig heeft moet mij maar ff mailen of bellen op 06 46205120 voor meer info

je mag de onderdelen bij mij afhalen maar versturen is ook mogenlijk

ik probeer zoveel mogenlijk er op te zetten

hoe meer je koopt hoe meer ik van de prijs af haal en boven de 50€ word er graties verzonden

mensen ik wil lekker snel van de onderdelen af dus evt pakketjes met onderdelen samenstellen is mogenlijk

bv ik zet voor 50 of 100euro een stel met onderdelen samen of de onderdelen die jij ongeveer wilt hebben tot dat bedrag
wat het voordeel is dat de verzending graties is en er altijd meer aan waarde in zit dan dat je ze los koopt

roep maar raak

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back