Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Coady
niet iedereen heeft een geldboom op zn rug groeien om zulk apparatuur mee te kopen

Origineel geplaatst door dj.wexx
In 'bekende' platen hoor je dat tegenwoordig ook steeds vaker en ik doe het zelf weleens om het geheel wat op te vullen, maar échte voldoening krijg je natuurlijk pas als je helemaal zelf de ultieme bassdrum hebt weten te maken!![]()

dus das voor toen ultiem! (ik had dus geen geld voor synths! had ik het maar gehad hehe)

Origineel geplaatst door Bass
Als je nou gewoon goede synths en apparatuur gebruikt en geen softsynths, heb je al die plugins helemaal niet nodig om het 'warmer' te maken...
Origineel geplaatst door Kikker
ja dan moet je wel echte analoge zooi hebben, een virus oid heb je dan nog niks aan, das namelijk niks meer dan een pc met een softsynth en een goeie converters...

Origineel geplaatst door dj.wexx
En wat is een échte 909 kick?
Of je nou een sample gebruikt of een TR-909 dat maakt dan toch niet uit, een 909 werkt toch niet met synthese of ben ik nou gek? :confused:
:Origineel geplaatst door omc
Ik was 13 toen ik begon met Protracker.
4 kanalen, mono, 8 bit.
DAT waren nog eens tijden.![]()

Origineel geplaatst door dione
natuurlijk....alleen zijn het juist die goede converters die je uiteindelijke sound bepalen...![]()
Xtrecist haalt de wreedste kicks uit de Virus,Z-Vago uit de Nordlead en ikzelf uit de Nova....en dan heb je nog niet eens randapparatuur nodig...
Dus pas op met dat soort uitspraken....![]()
Dank u.wist niet dat jij vroeger succes had in de electroscene johOrigineel geplaatst door Catscan
(die ik als electropik heb verdiend)

Origineel geplaatst door omc
Ik was 13 toen ik begon met Protracker.
4 kanalen, mono, 8 bit.
DAT waren nog eens tijden.![]()