Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door fuse
En hou je vooroordelen over leeghoofden maar voor je.
Origineel geplaatst door Catalunya
Voel je je aangesproken?
Soms is het heerlijk een hoofd leeg te maken. Zet alle zorgen opzij!!
De stelling van de week
"Beter het ware gezicht laten zien dan een leeghoofd zijn!"
Origineel geplaatst door richard2000
Met al die opmerkingen van je laat je wel duidelijk zien wie het leeghoofd is....
Je maakt je wel druk, want je post je frustraties hier.
Gewoon mee ophouwe en wat nuttigs doen is veel beter.

Misschien moet ik er dan toch vaker naar luisterenOrigineel geplaatst door richard2000
Met al die opmerkingen van je laat je wel duidelijk zien wie het leeghoofd is....

Pas maar op Arv, de Trens PolizeiOrigineel geplaatst door Arv
Ben jij van de thread politie soms?![]()
of een soort buurtwacht ofzo?![]()
houdt je vanaf nu in de gaten! 
Bij deze combinatie is de supersaw in de late nederlandse Trens jaren de vervanging geworden van de ouderwetse piano. Wie gaat nou tegenwoordig nog slepen met een piano van 300 kilo terwijl je de supersaw plugin freeware is en maar 40 kB is!
Trens heeft alleen maar voordelen
Het fijne van Trens is dat iedereen het kan maken (bijvoorbeeld met de Magix musicmaker). Er ontstaan hierdoor ontelbaar vele nieuwe moderne 'componisten' die vaak hun eigen plaatjes ten gehore brengen omdat niemand anders dit doet
Veel mensen maken de denkfout dat Tiesto een soort godfather van trens is (Die mensen denken waarschijnlijk ook dat Jamie Cullum de Jazz heeft uitgevonden). Mensen die al wat langer met Trens bekend zijn, moeten eerder aan namen als "Taucher, Westbam, Alien Factory of LSG" denken. Ik heb geen hekel aan Trens, sterker nog ik maak zelf Trens. Hoe meer mensen een hekel aan Trens hebben, hoe beter. Des te meer melodieen blijven voor mij over om te verzinnen, en des te meer kans ik heb op een Trens-Hit 
kusjes geven...Origineel geplaatst door Catalunya
euhhhh melodie????
In trance zitten juist de minste melodielijnen van alle muzieksoorten. Is mijn mening.
Daarom heet het ook Trance. DUs weinig schommelingen en minimale veranderingen.
Italo, rock etc dat is pas melodie!!!!
Origineel geplaatst door Catalunya
Italo, rock etc dat is pas melodie!!!!
Ga je dat toch luisteren.
Nee hoor, wel een hekel aan blaataapjes.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|