De anti-trance thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Catalunya, dan luister je er toch niet naar?
En hou je vooroordelen over leeghoofden maar voor je.

Origineel geplaatst door fuse
En hou je vooroordelen over leeghoofden maar voor je.

Voel je je aangesproken?

Soms is het heerlijk een hoofd leeg te maken. Zet alle zorgen opzij!!

De stelling van de week
"Beter het ware gezicht laten zien dan een leeghoofd zijn!"

Origineel geplaatst door richard2000
Met al die opmerkingen van je laat je wel duidelijk zien wie het leeghoofd is....

Ik heb ook geen zorgen en maak me ook niet druk! :okdan:

Je maakt je wel druk, want je post je frustraties hier.
Gewoon mee ophouwe en wat nuttigs doen is veel beter.

Je maakt je wel druk, want je post je frustraties hier.
Gewoon mee ophouwe en wat nuttigs doen is veel beter.

Ben jij van de thread politie soms? :smeris:

of een soort buurtwacht ofzo? :D

Nee, jij wel dan?

Origineel geplaatst door richard2000
Met al die opmerkingen van je laat je wel duidelijk zien wie het leeghoofd is....
Misschien moet ik er dan toch vaker naar luisteren :D

Origineel geplaatst door Arv
Ben jij van de thread politie soms? :smeris:

of een soort buurtwacht ofzo? :D
Pas maar op Arv, de Trens Polizei :smeris: houdt je vanaf nu in de gaten! ;)

Trens is gewoon het beste van alle andere muzieksoorten gecombineerd tot een samenvloeiing van harmonische klanken en opzwepende beats 8o) Bij deze combinatie is de supersaw in de late nederlandse Trens jaren de vervanging geworden van de ouderwetse piano. Wie gaat nou tegenwoordig nog slepen met een piano van 300 kilo terwijl je de supersaw plugin freeware is en maar 40 kB is! 8) Trens heeft alleen maar voordelen :halleluja Het fijne van Trens is dat iedereen het kan maken (bijvoorbeeld met de Magix musicmaker). Er ontstaan hierdoor ontelbaar vele nieuwe moderne 'componisten' die vaak hun eigen plaatjes ten gehore brengen omdat niemand anders dit doet :dj: Veel mensen maken de denkfout dat Tiesto een soort godfather van trens is (Die mensen denken waarschijnlijk ook dat Jamie Cullum de Jazz heeft uitgevonden). Mensen die al wat langer met Trens bekend zijn, moeten eerder aan namen als "Taucher, Westbam, Alien Factory of LSG" denken. Ik heb geen hekel aan Trens, sterker nog ik maak zelf Trens. Hoe meer mensen een hekel aan Trens hebben, hoe beter. Des te meer melodieen blijven voor mij over om te verzinnen, en des te meer kans ik heb op een Trens-Hit :engel:

Kom op heren nu weer :luv: kusjes geven...

euhhhh melodie????

In trance zitten juist de minste melodielijnen van alle muzieksoorten. Is mijn mening.
Daarom heet het ook Trance. DUs weinig schommelingen en minimale veranderingen.

Italo, rock etc dat is pas melodie!!!!

Origineel geplaatst door Catalunya
euhhhh melodie????

In trance zitten juist de minste melodielijnen van alle muzieksoorten. Is mijn mening.
Daarom heet het ook Trance. DUs weinig schommelingen en minimale veranderingen.

Flauwekul.

Mozart dát zijn pas melodieën....

Origineel geplaatst door Catalunya

Ga je dat toch luisteren.

Nee hoor, wel een hekel aan blaataapjes.

Nee hoor, wel een hekel aan blaataapjes.

Ik dacht dat jij sprak over reglementen hier op dit forum? Jij bent de enige die hier op de man speelt. Maar ik ga jou niets toespelen want daar zal je op kicken. Ik beheers me.

Neem A.U.B. toch uitspraken naar een muziekstijl met een korreltje zout. Natuurlijk weet ik wel beter. Vleugje humor, cynisme, sarcasme. Ik vind dat toelaatbaar.
Kritiek, daar moeten ook muzikanten tegen kunnen.
Life sucks, dus Trance ook :D

Bericht door een moderator:
En ho maar weer... willen de mensen die menen hier hun frustratie verbaal uit te moeten vechten de toon een tikje matigen?
Ik heb nl. geen zin om 3x per dag scheldpartijen uit deze thread te vegen.

Humor is hier ver te zoeken 'vriend'.
En als jij hier kritiek kan spuien dan mag ik daar ook wat van zeggen.
Er is een hele simpele manier om hier geen last meer van te hebben.
Door gewoon op te houden.

Catalunya is gewoon een internet trol!
Veilig achter z'n pc heeft ie een grote bek tegen iedereen.
Maar als hij in het echt iemand tegenkomt die zegt van trance te houden zal hij waarschijnlijk beginnen te stotteren en met hem overpraten; euh, euh,... ja trance is idd best cool ja, ik ik ik heb m'n hele cd-kast vol! Ik was trouwens net onderweg om een slaapzak te kopen want ik wil dit jaar persé kaarten van Sensation scoren! :dubbel:

Maar goed dat we internet hebben. Internet heeft een therapeutische waarde! :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back