cloudman
ex nihilo creatum ens
Origineel geplaatst door Zoidsity
[Zoidy plinkt een traan weg] De WARE Trance-gedachte!! Hulde!![]()
Hihihi
haha, schitterend
mja, één van de beste en ergste dingen soms aan trance

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Zoidsity
[Zoidy plinkt een traan weg] De WARE Trance-gedachte!! Hulde!![]()
Hihihi

Origineel geplaatst door MIDIoot
..Natuurlijk mogen de trance-liefhebbers zich verdedigen, maar probeer het wel beschaafd te houden..
Las dit net ff nog een keer tesamen met de thread-titel.. 
Origineel geplaatst door Chinetti
maar hoe zit het nu werkelijk?

Origineel geplaatst door theiz
amen broeder !
![]()

Origineel geplaatst door JimZ
Er is trouwens ook een (nieuwe?) trance stroming, die ik beschouw als GOEDE trance. Daarmee bedoel ik James Holden en Underworld, mocht ik verder niet zo bekend zijn in het genre. Het heeft nog wel het trance gevoel, maar heeft een wat meer eigen geluid door dat er samples, beats en synths worden gebruikt die niet standaard zijn. Zijn er hier mensen die begrijpen waar ik het over heb en die nog andere dj's/projecten/weet ik veels kennen in deze categorie?
) wel rezz heb horen draaien van Underworld, die gast kent dus wel degelijk goeie platen....
Origineel geplaatst door enlil
Over wat voor trance hebben we het: Ik neem aan dat we met z'n allen afgeven op de top 40/ radio538 trance?
Of ook bijvoorbeeld goa of psychedelic (of zo)? Denk aan de immortality cd'tjes.....
Dit vind ik namelijk iets heel anders dan bijvoorbeeld johan gielen en aanhang.
De trance die je op de radio hoort is natuurlijk speciaal gecreeerd voor mensen die niet van house houden.
Ik denk niet dat er house liefhebbers zijn die dit soort trance kunnen waarderen.....of misschien wel.
:confused:
BIO-Trance !Origineel geplaatst door Arv
Allereerst heb ik geen speciale thread nodig om aan te geven dat ik trens muziek kolere herrie vind. Maar drukke platgeslagen (compressie) inhoudloze meuk, dat is het!!
Arv

Origineel geplaatst door enlil
Over wat voor trance hebben we het: Ik neem aan dat we met z'n allen afgeven op de top 40/ radio538 trance?
Of ook bijvoorbeeld goa of psychedelic (of zo)? Denk aan de immortality cd'tjes.....
Dit vind ik namelijk iets heel anders dan bijvoorbeeld johan gielen en aanhang.
De trance die je op de radio hoort is natuurlijk speciaal gecreeerd voor mensen die niet van house houden.
Ik denk niet dat er house liefhebbers zijn die dit soort trance kunnen waarderen.....of misschien wel.
:confused:
Er is trouwens ook een (nieuwe?) trance stroming, die ik beschouw als GOEDE trance. Daarmee bedoel ik James Holden en Underworld,
underworld was er al voor trance.Origineel geplaatst door theiz
Ik zal jullie es wat verklappen, een kennis van me (degene die mij aan het midi dom heeft voorgesteld) wilde altijd al graag professioneel muziek maken, nu heeft hij werk bij Dureco (geloof ik) daar maken ze top 40 dance.
Hij heeft daarvoor een speciale set-up moeten kopen (fx en mengpaneel) om de juiste (gestandaardiseerde) sound te krijgen !!!!
the naxr thing: de Roland ISO 9009
![]()
sorry mensen maar ik ga helemaal los op deze thread, maar nu houd ik me wel weer ff stil.....![]()
meen je dat nu? die moest een speciale setup aanschaffen of wat?
)Origineel geplaatst door cloudman
Heel belangrijk, ik sluit mij hier ook bij aan!
R'nB... is.... niet mijn ding laat ons zeggen![]()