Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hier sluit ik mij... bij aan...Origineel geplaatst door fuse
Voor mij bestaan er maar 2 soorten muziek.
Wat ik mooi vind en niet mooi.
mooie spreuk...Origineel geplaatst door fuse
Voor mij bestaan er maar 2 soorten muziek.
Wat ik mooi vind en niet mooi.

Origineel geplaatst door fuse
De binnenkant van muziek is kunst zoals je ziel de binnenkant van je zelfbewustzijn is.

ze wel zijn. Origineel geplaatst door fuse
Wat jullie nu over mensen van trance houden zeggen zeiden ze over gabbers ook, net zoals punkers,hippies, rockers, nozems, jazz liefhebbers etc.
Trance is muziek van deze tijd. En er is ook nog andere muziek.
Je hebt de zoveelste afgetrokken trance kopie maar dat geldt ook voor zoveel andere stijlen op het moment. Muziek is een consumptiemiddel geworden ipv een kunstvorm.
De binnenkant van muziek is kunst zoals je ziel de binnenkant van je zelfbewustzijn is.

Origineel geplaatst door Roel
en er zijn ook italo liefhebbers toch?![]()

Origineel geplaatst door hermax
Nu ik dan toch bezig ben, kan iemand me eens vertellen waarom het uberhaupt nodig is om muziek in hokjes te verdelen, er zelf dan in eentje te gaan bijstaan om dan om ter hardst te gaan schreeuwen naar de andere hokjes hoeze wel zijn.
Een echte muziekliefhebber is slimmer dan dat: die gaat in het midden van het 'muzikale spectrum' staan en kan dan kiezen uit een circel van 360 graden wat ie mooi vindt en wat niet. En valt anderen daar niet mee lastig.

Origineel geplaatst door cloudman
/heel veel schaamrood mode/
ik vraag me al heel lang af wat "Italo" eigenlijk is...
een voorbeeldje iemand? (titels zijn eventueel voldoende)
vermits ik aan het ontdekken ben dat dat soms dicht ligt bij wat men placht "trance" te noemen...
/heel veel schaamrood mode/
![]()
![]()
![]()
wat een thread.
en ik me maar afvragen hoe het komt dat er mensen zijn met zoveel posts en ik blijf steken op 18.
tja, normaal zeg ik alleen iets als ik denk dat het echt relevant is.
Nu ik dan toch bezig ben, kan iemand me eens vertellen waarom het uberhaupt nodig is om muziek in hokjes te verdelen, er zelf dan in eentje te gaan bijstaan om dan om ter hardst te gaan schreeuwen naar de andere hokjes hoeze wel zijn.
Een echte muziekliefhebber is slimmer dan dat: die gaat in het midden van het 'muzikale spectrum' staan en kan dan kiezen uit een circel van 360 graden wat ie mooi vindt en wat niet. En valt anderen daar niet mee lastig.
En door deze wijze woorden ben je ook meteen je bruine ster kwijt!Origineel geplaatst door hermax
wat een thread.
en ik me maar afvragen hoe het komt dat er mensen zijn met zoveel posts en ik blijf steken op 18.
tja, normaal zeg ik alleen iets als ik denk dat het echt relevant is.

wat een thread..
Origineel geplaatst door Danny
Dit is volgens mij een zinloze thread. Het gaat over smaak en daar valt nu eenmaal niet over te discussiëren. Je kan dan net zo goed de
anti-jazzthread,
anti-barokthread,
anti R&B-thread,
anti-discothread,
anti-funkthread,
anti-Berlinschoolthread,
anti-Vangelisthread,
anti-hardrockthread,
anti-housethread,
anti-hiphopthread,
anti-punkthread,
...
opzetten ... dat heeft net zo min nut

Origineel geplaatst door cloudman
What the fuck???meen je dat nu? die moest een speciale setup aanschaffen of wat?
(of loop ik er met open ogen in?)
)