Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Fatar
ik ben fan van k3, de rest zuigt eigenlijk allemaal. alles dus. *zucht*
Origineel geplaatst door smackos
Innercity is toch helemaal geen trance man
![]()

maar er is meer dan alleen commerciele club trance! Luister eens naar Deranger van Hallucinogen en zeg dan nog eens dat trance te simpel is om te maken. Het lijkt er juist op dat de meeste trance haters op dit forum behoren tot de mensen die niet beter weten als Tiesto en Ferry Corsten en denken dat juist hun tot de goden van de trance horen.
Overigens moet ik zeggen dat ik de goa en psy meestal na een half uurtje weer uitzet, want dan ben ik dat geblieb wel weer zat, maar in kleine dosis is het goed genietbaar. De trance waar we het in deze thread over hebben, daarentegen, dis is na enkele seconden al irritant. 
En daarmee bedoel ik te zeggen dat er zoveel soorten trance zijn. Veel mensen denken aan trance gelijk aan tiesto etc. En dat beeld probeer ik een beetje te veranderen. Noem het dan op zn minst commerciele trance.Origineel geplaatst door Pjotr G
ik vind r & b kutmuziek
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
en kennen jullie Hallucinogen?
Niet te filosofisch worden hè!Origineel geplaatst door C738
antitrance... is dat net zoiets als antimaterie?
Als dat zo zou zijn dan zou antitrance dus het omgekeerde van trance zijn. Heeft iemand een idee hoe dat zou klinken?

Origineel geplaatst door C738
antitrance... is dat net zoiets als antimaterie?
Als dat zo zou zijn dan zou antitrance dus het omgekeerde van trance zijn. Heeft iemand een idee hoe dat zou klinken?
-C-

Origineel geplaatst door waxx
ik ben geen trance hater, er bestaat zelfs goede trance (je moet er dan wel goa voor plakken) maar idd, het concept bestaat 10 jaar en wordt nog altijd met evenveel succes uitgemolken.
zoals in elke stijl dusOrigineel geplaatst door Roel
trance is gewoon een verzamelnaam geworden voor vele soorten muziek.
dat er goede soorten trens bestaan is wel duidelijk, dat de verzamelnaam ook een grote verzameling smaakloze muziek bevat moge duidelijk zijn