Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tja dat krijg je als je splinternieuwe monitors heel hard zet.Origineel geplaatst door spdk
Ik denk niet dat je 't weet, maar ik ruik trance al op een kilometer afstand en ik vind het stinken, bah!

en vroeger (rond 1991) dachten mensen die nog maar net kwamen kijken dat poing bijv. ook house was...Origineel geplaatst door Neon Vomit
Tegenwoordig noemt bijna iedereen alle house muziek maar trance.
Origineel geplaatst door 6 trak
en vroeger (rond 1991) dachten mensen die nog maar net kwamen kijken dat poing bijv. ook house was...
en als je vertelde dat je house maakte dachten ze dat je een dj was...
ongelovelijk...

Origineel geplaatst door spdk
Ik denk niet dat je 't weet, maar ik ruik trance al op een kilometer afstand en ik vind het stinken, bah!

Origineel geplaatst door 6 trak
en vroeger (rond 1991) dachten mensen die nog maar net kwamen kijken dat poing bijv. ook house was...
en als je vertelde dat je house maakte dachten ze dat je een dj was...
ongelovelijk...

Was best wel een fijn stukkie muziek wat Tiësto wegzette op de Dam vandaag (zag 't via TMF).
Die NL'se benefiet-singel daarentegen.. is weer een ECHTE benefiet-plaat... maar goed..

Origineel geplaatst door Zoidsity
Was best wel een fijn stukkie muziek wat Tiësto wegzette op de Dam vandaag (zag 't via TMF).
Origineel geplaatst door internax
Hallo ik ben nieuw hier op de forum.
Ik zou hier graag iets aan willen toevoegen, betreffende " Trance ".
Vele van jullie, pakweg 98 % weet niet wat trance eigenlijk zou moeten zijn.
Veel zogeheten trancenummers zijn eigenlijk niet meer dan goed inelkaargestoken " synthesizer greatest- achtige " liedjes.
Het wilt niet zeggen, omdat er lekkere instrumenten met zweverige pads en melodische leads aan te pas komen, dat we hier te maken hebben met trance. Tiësto is daar een perfect voorbeeld van. Hij maakt, of laat de muziek maken, die de mainstream ( lees : Jan-met-de-Pet ) graag horen wil.
Trance, Progressive, Techno, Acid, enz.... , om een paar genres op te noemen zijn muziekstijlen, die een functie hebben.
De functie om te voeden, muziek is voedsel die ons gaande houdt. Energy.
Elke song die door een meester gecomponeerd is, is eigenlijk een puur visuele ervaring, als de luisteraar in kwestie de dimensie kent.
Ik zeg dimensie, omdat elke song eigenlijk een machine is, die constant evolueert naar een higher state, in een dimensie.
Bij goed geconstrueerde liedjes, ontstaat dit gevoel. Het is niet voor iedereen weggelegd, om muziek in zijn juiste vorm te visualizeren, hoewel iedereen er zijn eigen interpretatie van heeft.
De meesten denken trance te kunnen maken, maar dat is verkeerd.
Ik kan nog veel meer vertellen, maar dat zal voor een andere keer zijn.
Groetjes
Internax

Origineel geplaatst door Zoidsity
Origineel geplaatst door Bass
tJA,
ook leuk dat ie op zn podium rondliep terwijl er een andere plaat opeens begon...