De anti-trance thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
jongens let nou effe op, we gaan weer volledig offtopic!

Wel onthouden dat we TRANCE aan het afzeiken zijn!

R

Armin van Buuren was in Leiden zaterdag.. Ik heb het gelukkig volledig weten te negeren! Yeah!

wat een kutmuziek

Trance is kut? Echt niet!

Trance is het resultaat van evoluerende dansmuziek. Alle andere muziek is maar apenmuziek!

luister liever naar een stel apen met trommels..

als geevolueerd betekent: alle scherpe kantjes dr af, niet moeilijk doen over beats en de luisteraar zo hard mogelijk irriteren.. dan heb je gelijk

Origineel geplaatst door TranceCom
Trance is kut? Echt niet!

Trance is het resultaat van evoluerende dansmuziek. Alle andere muziek is maar apenmuziek!

Of trance kut is hmm weet ik niet staat iig stil zoveel is mij wel duidelijk! Maar evoluerende muziek? kom op man, mensen die het nu geweldig vinden vonden het in 1996 kut muziek ja dat heb ik letterlijk uit den monden van klasgenoten mogen horen, ik heb er toen niet op gereageerd! Maar diezelfde mensen staan nu vooraan bij tiesto! Maar goed dat is heel nederland geloof ik. Dus dan kan je spreken over evoluerende muziek, maar dat gaat dus niet over de muziek zelf! Want daar is toch weinig vernieuwen, evolueren! Geloof dat trance op dit moment toch wel apenmuziek is of liever na-apenmuziek! Want dat is het, doen wat de ander doet! Das evolueren in trance, hahaha! Voor mij is trance op dit moment dood! Er komen wel dingen uit die goed zijn maar die zijn op 1 hand te tellen! Ik kijk wel eens even naar de nieuwe in search for sunrise van tiesto, zou goed moeten worden maar ik heb mijn twijfels, het is geen dj hooligan met hear you now in the grand chillas mix, want dat kan ik dus wel waarderen of de l.s.g. 12" bleuprint e.p.!

Ik wil dan nog 1 ding zeggen wat denken jullie van techno, meneertje michel de hey profiteert er aardig van maar is dat nou techno hahaha! Monika Kruze is ook de weg kwijt met haar latin plaatje!

Origineel geplaatst door smackos
Ja dat is Lonsdale jongere muziek :D

UTRECHT - Bewoners van de Utrechtse Mexiciodreef willen de Vechtsebanen aansprakelijk stellen voor schade aan hun auto's. Afgelopen weekend werden in de straat negen autoruiten ingeslagen. Volgens de bewoners zijn de daders bezoekers van de hardcoreparty in de Vechtsebanen.

en een lol!!!!!

is dit hardcore gerelateerd dan het vernielen van auto's? Kom op man, ik heb ooit eens een nieuwjaars feestje meegemaakt bij de amsterdam studio's! Nou wat ik daar zag liet me ook niet koud een groepje eskimos liep daar met flessen champagne en onder invloed van drugs auto's te slopen! Die gingen niet eens naar het feest! Dus das wel makkelijk dan hè de lijn doortrekken ow er is een feest dus dan zullen die het wel zijn! lekker simpel hoor!

Ow dat klopt vastwel, er hoeft maar 1 eikels tussen te lopen hoor.

Heus niet alle hardcore figuren zijn zo "netjes" als jij.....

Wat natuulijk niet wil zeggen dat het door de hardcore komt, het zijn gewoon pleurislijers net zoals 50%
van de nederlandse bevolking, of any bevolking......

Nee altijd leuk zo'n feestje, ik herinner me Innercity 1, tuurlijk als jouw jas gejat wordt dan moet jij er ook maar meteen 10 jatten.....

Ik heb geen respect voor dat soort mensen, waar is dat kanon van Arnold Schwarzennegger in Terminator 2 als je die nodig hebt??

Blijf gewoon met je poten van ander mans spullen.......

Maar wanneer sluit dit topic?

Trance is repeterende, irriterende weet ik hoeveel en hoe kut muziek....

Nou mooi, nu weer tot de orde van de dag.....

Origineel geplaatst door cns
Ik wil dan nog 1 ding zeggen wat denken jullie van techno, meneertje michel de hey profiteert er aardig van maar is dat nou techno hahaha! Monika Kruze is ook de weg kwijt met haar latin plaatje!

Michel de Hey is momenteel de meest populaire technodj (en terecht). Ik weet niet of je kan zeggen of hij daar van profiteert. Als poplaire dj krijg je snel het stempel "commercieel" bestempeld. Sja, hij kan onmogelijk iedere gig een compleet andere set draaien, dus als je hem vaker ziet/hoort draait hij wellicht wel iets meer van hetzelfde.

Wie heeft hem overigens de laatste Awakenings in Now&Wow horen draaien? supervet setje.

terecht? Heb je weleens een feestje meegemaakt van 4 acid eyes only of zodiac of feestjes in de blaauwe aanslag in den haag? Dat was techno en acid op zijn best! Om maar te zwijgen over scan-x en die travo van f-comm! die draaide vet daar kon michel de hey niet tegenop en nu nog niet! Geef mij maar marco bailey of cm carola of mills of the advent of weet ik veel wie die zijn beter dan meneertje de Hey het enige moment dat ik hem kon waarderen was toen hij nog als mac de hey draaide, maar goed tijden van weleer!

ow awakenings in Now&wow kom op man daaar hoort het niet Awakening is daardoor naar de klote gegaan, in de westergas was het 10x vetter! Ook de dj's ik heb toen in die jaren GEEN michell gezien! haha dat was pas beuken! nu is het huppelen

heb iemand zijn setje gehoord tijdens zijn cd-release party, pfffffffffffffffffffffffff:Z

ben je zeker nooit in nijmegen geweest in die steenfabriek? Dan spreek ik over 1996!

Origineel geplaatst door cns
draaide vet daar kon michel de hey niet tegenop en nu nog niet!

Je hoort mij ook niet zeggen dat ik pro michel de hey ben.

Geef mij maar marco bailey of cm carola of mills of the advent of weet ik veel wie die zijn beter dan meneertje de Hey het enige moment dat ik hem kon waarderen was toen hij nog als

Bailey vind ik dus drie keer niets. Hitjes draaier die iets te popi jopi achter de tafels staat.
Christian Varela, clarke en beyer zijn wat dat betreft een van mijn favo's.

ow awakenings in Now&wow kom op man daaar hoort het niet Awakening is daardoor naar de klote gegaan, in de westergas was het 10x vetter! Ook de dj's ik heb toen in die jaren GEEN michell gezien! haha dat was pas beuken! nu is het huppelen

awakenings was zonder now&wow of docklands ook wel naar de klote gegaan. Denk je nu echt dat ze jarenlang zo underground door hadden kunnen gaan? Ik heb mij uitermate vermaakt daar in now&wow. Overigens, over huppelen gesproken, dat minimal gezeur wat tegenwoordig vaak op awake wordt geprogrammeerd, dat is feest !?

Laatste x was het echt wel beuken hoor, op Awake...

Charles Siegling :halleluja dat was echt super.... Technisia hoortie bij geloof ik....

wat is dat voor stijl? Geen idee maar het rockt!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back