De anti-trance thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Catalunya
Dat jij lid bent van dit forum is ook commercieel. Deze flapdrol denkt dat die origineel en alternatief is. Man zelfs die geitewollen freaky alternatievelingen zijn commercieel, want ze creeeren hun eigen massa. Iedereen hoort wel in 1 of ander hokje. Hoe graag je ook wilt dat het niet zo is.

applaus voor jezelf ,. stoere taal hoor... flapdrol ? pfff,. hahahahahahaha! denk je dat me daarmee kan beledigen ?

Ik weet niet of je het doorhebt,. maar er is een verschil tussen commerciele muziek, en underground.
Dat ik lid ben van dit forum heeft niets te maken met dat ik geen commerciele trance troep wil horen. Het is een slap aftreksel om veel geld mee te verdienen,. voor de grote simpele massa. waar jij DUIDELIJK bij hoort.

geitewollen sokken freaky alternatieven ? man ,.man,. man wat heb ik medelijden met je

LOL ~!!

reageer alstublieft niet meer op mijn berichten,. ik val steeds van me bureaustoel van het lachen.

nogmaals,. je weet duidelijk niets van me ,. dus kap met die kleuter praat tegen me. :(

en praat weer ontopic... ik weet wel weer genoeg.

Bericht door een moderator:
Mensen, houden we het vriendelijk?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Bericht door een moderator:
Mensen, houden we het vriendelijk?

sorry,. maar deze uitbarsting moest ff .. ik laat het hierbij.

Sowieso, sinds wanneer wordt het SF door een groep mensen geclaimed?
Lijkt me heel erg simpel. Je houdt rekening met anderen of je bent hier weg omdat niemand op bijdehandjes zit te w88.

En mensen dissen omdat ze anders denken dan jij? Dat is zoooo 1980. :D

Origineel geplaatst door RPH
applaus voor jezelf ,. stoere taal hoor... flapdrol ? pfff,. hahahahahahaha! denk je dat me daarmee kan beledigen ?

Ik weet niet of je het doorhebt,. maar er is een verschil tussen commerciele muziek, en underground.
Dat ik lid ben van dit forum heeft niets te maken met dat ik geen commerciele trance troep wil horen. Het is een slap aftreksel om veel geld mee te verdienen,. voor de grote simpele massa. waar jij DUIDELIJK bij hoort.

geitewollen sokken freaky alternatieven ? man ,.man,. man wat heb ik medelijden met je

LOL ~!!

reageer alstublieft niet meer op mijn berichten,. ik val steeds van me bureaustoel van het lachen.

Blijf maar bekrompen denken in die kelder van je. Volgens mij is toch echt de commerciele muziek ooit als underground begonnen. Enne "Wie zeg dat ik je wil beledigen?" Fijn dat ik je aan het lachen maak. Doet me altijd goed.

Wanneer ik kijk naar het ledenaantal van dit forum, kan ik niet anders concluderen dat dit toch wel commercieel is.

Italo voorloper van Trance?
Check Up Twins met Sexy Teacher uit 1987

Deense Italo uit 1985 mmmmmm lekker commercieel (ze zijn er helaas NIET rijk mee geworden)
Laban met Love in Siberia

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door fuse Sowieso, sinds wanneer wordt het SF door een groep mensen geclaimed?

ik weet niet wat je hiermee bedoelt,. ik claim niets hier. ik gaf me mening over trance, en dat ik niet vind het de schlager van de house is..maar dat ik andere stromingen binnen de house dat meer vind. catalunya reageert raar op mijn bericht, wat ik dus niet ok vond .. en daar reageer ik weer op.

Origineel geplaatst door fuse
Lijkt me heel erg simpel. Je houdt rekening met anderen of je bent hier weg omdat niemand op bijdehandjes zit te w88.

fijn dat je mij nu als de grote boosdoener ziet,. ik vind het onterrecht.
ik vond de reactie van catalunya ook niet kloppen:

Origineel geplaatst door Catalunya :

Deze flapdrol denkt dat die origineel en alternatief is.

dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat, en vind het wel logisch dat ik daarom boos werd.
dat je dan denkt dat ik bijdehand doe,. prima ... maar zo zie ik het niet.

en rekening houden met anderen doe ik normaal wel,. nu viel het ff verkeerd bij me.

Origineel geplaatst door fuse
En mensen dissen omdat ze anders denken dan jij? Dat is zoooo 1980. :D [/B]

hij dist mij ,. dus dis ik hem terug....ik laat niet over me heen lopen.

hij moet ook maar normaal tegen mij doen als ik een mening post, ipv het zo persoonlijk op te vatten en mij te flamen. is het dan zo vreemd dat ik boos op hem wordt ?

maar dit is wel weer genoeg uitleg,. zoals ik al eerder postte ..ik laat het hierbij, dit is ff om je te laten weten hoe ik erover denk.

de groeten.

Blijf maar bekrompen denken in die kelder van je.

wie beledigt wie nu ? ... en wie gaat er gewoon door ? ... excusses graag aub. of wil een moderator er ff iets van zeggen.

Volgens mij is toch echt de commerciele muziek ooit als underground begonnen.

yup,. i know.. maar dat betekent niet dat ik het mooi moet vinden.

Enne "Wie zeg dat ik je wil beledigen?" Fijn dat ik je aan het lachen maak. Doet me altijd goed.

ik zeg dat je me wil beledigen,. je deed het toch net weer:
Blijf maar bekrompen denken in die kelder van je.

... kun je daar alstublieft mee ophouden.

dit gaat echt nergens over, de discussie is " anti-trance" ... hou het daar dan ook bij.

... kun je daar alstublieft mee ophouden.

Jij hebt het over UNDERGROUND (dat is die kelder)

Bekrompen denken is "Trance is commerciele shit"

Maar ik zie werkelijk niet zo'n probleem in deze discussie. Ik mag mijn mening toch geven. Dan is het toch een discussie. Moet je eens horen wat die kamerleden elkaar naar het hoofd slingeren. Daar is dit niets bij.

Ik houd niet van bekrompen mensen die niet 1 grijntje respect kunnen opbrengen voor iets wat zij in hun hele leven niet zullen/kunnen bereiken. Frans Bauer en Jan Smit zijn cool. Ik werk met verstandelijk gehandicapten. Die denken niet zo bekrompen. Die voelen de muziek echt en zijn 1 met de muziek. Denken niet in hokjes. Het spreekt ze aan of niet, maar verafschuwen niets.

hee catalunya,
het probleem is niet jullie meningsverschil, maar het feit dat je persoonlijk erg grof uit de hoek komt.
dat begon met de opmerking over hersenloosheid.

Je weet niets van mij,. dus ga er niet vanuit dat je het wel weet.

ik WIL het niet eens maken!!!!!!! .. het is gewoon commerciele troep !!!!! .. punt.

Hoge school kunstjes ??? kom op zeg,. wat een grapjas ben jij :gaap: :gaap:

Mag ik vragen "Hoe oud ben jij?" ... want je klinkt als een 16 jarig ventje die alleen "trendy" troep kent.

Ik ben 34

Ik heb altijd wel van alternatieve muziek gehouden. Muziek die bij de meesten niet bekend was. Italo klonk commercieel, maar was het niet. Het was underground (zoals jij dat dus noemt). De muziek was moeilijk te krijgen.

Ik vind in alle genres wel iets van mijn gading. Hield vroeger veel van Japan (David Sylvian), Dead van dance, ging ook naar het festival oude muziek (dat is dope man, echt underground), Comsat Angels, The Sound (heerlijke New Wave), etc. etc.

Op dit moment vind ik "Nightwish" wel aardig en "Flamenco muziek". Op dit moment draai ik Lisa Stansfield. Zij heeft niet veel hitjes gehad, maar heeft ooo zo'n mooie stem (dit kun je ook commercieel noemen)

Origineel geplaatst door krachtwerk
hee catalunya,
het probleem is niet jullie meningsverschil, maar het feit dat je persoonlijk erg grof uit de hoek komt.
dat begon met de opmerking over hersenloosheid.

Ach ja! Wie de bal ketst kan hem terug verwachten

Er zit naar mijn mening niet veel verschil tussen "Eurohouse en huidige trance is hersenloos" en "Dat vind ik een hersenloze opmerking"

Dat heet ook wel spiegelen. Want ik vind enkele Eurohouse platen wel leuk en wanneer iemand zegt dat dit hersenloos is, dan verdedig ik dat. Lijkt me niet zo vreemd.

Bekrompen denken is "Trance is commerciele shit"

Heb ik gezegd dat trance commerciele troep is ?

Ik heb gezegd dat ik commerciele trance troep vind en oude "underground" trance niet ( wat is gemaakt om de liefde voor die muziek ,. ipv voor het geld ). Natuurlijk word ook "underground" trance wat uitgebracht wordt gemaakt om wat geld ermee te verdienen, maar niet met de bedoeling om er ( honderden? )duizenden euro's uit te slepen ( dat zijn altijd beperkte oplage's ). Er wordt niet gekeken wat voor geluiden en melodieen het meeste geld oplevert... maar wat de producer het mooist vind... en vind je de track niets.. niets aan de hand.. er zijn altijd wel mensen die het wel kopen,. en anders maar niet.

Maar ik zie werkelijk niet zo'n probleem in deze discussie. Ik mag mijn mening toch geven. Dan is het toch een discussie. Moet je eens horen wat die kamerleden elkaar naar het hoofd slingeren. Daar is dit niets bij.

Ik zie ook geen probleem in een discussie over trance.
Het is een anti-trance thread waar ik op reageer, en je mening mag je altijd geven.
Alleen gaat het nu niet meer over trance maar over hoe ik dingen zeg in deze thread, waar jij je blijkbaar erg aan stoort.
Prima ,. maar volgensmij hoort dit niet meer in de anti-trance thread, maar in een algemene discussie.

Ik houd niet van bekrompen mensen die niet 1 grijntje respect kunnen opbrengen voor iets wat zij in hun hele leven niet zullen/kunnen bereiken. Frans Bauer en Jan Smit zijn cool. Ik werk met verstandelijk gehandicapten. Die denken niet zo bekrompen. Die voelen de muziek echt en zijn 1 met de muziek. Denken niet in hokjes. Het spreekt ze aan of niet, maar verafschuwen niets.

Dat ik geen respect heb voor muziek wat gemaakt wordt om het geld ipv voor de liefde voor de muziek is niet wereldvreemd... en zijn genoeg mensen die me mening daarover delen.

Ik heb respect voor de persoon frans bauer, ik vind hem een ok gozer ... maar ik verafschuw zijn muziek. Da's mijn mening en dat je dat bekrompen vind ... vind ik weer kortzichtig. ;)

Verstandelijk gehandicapten zijn ook hele aardige mensen, niks mis mee. Maar ze maken geen muziek, en kijken heel simpel naar de wereld... een echte mening hebben ze niet... vandaar verstandelijk gehandicapt 8o)

En dat die mensen de muziek "echt" voelen, en "1" met de muziek zijn is toch een belediging voor de " normale " mensen die ook muziek luisteren ... alsof die dat niet kunnen voelen. :confused:

En volgensmij verafschuwen die mensen ook wel dingen hoor,. het zijn echt geen heilige boontjes... zij vinden ook dingen niets aan of niet leuk.
Ik heb ook niet 1 keer gezegd dat ik het verafschuw,. jij zegt dat..niet ik ( quote me maar als je ergens ziet dat ik dat woord gebruikt heb ).
Ik zeg dat het niets vind.. troep zelfs.

de groeten.

Ik heb ook niet 1 keer gezegd dat ik het verafschuw,. jij zegt dat..niet ik ( quote me maar als je ergens ziet dat ik dat woord gebruikt heb ).

open deur

Wie zegt dat alles wat geschreven is betrekking heeft op jou.

verstandelijk gehandicapten maken ook muziek. Ze kunnen beter maat houden dan de gemiddelde nederlander.

En ik zeg ook niet dat "normaal begaafden" muziek niet kunnen voelen.

Ik vind alleen dat zwart wit denken zo vervelend. dat ineens ook alle trance "ruk" is. En dat iedereen die het maakt dat doet om er geld mee te verdienen. 'So What"

Ach ja! Wie de bal ketst kan hem terug verwachten

en dat dacht ik zelf ook :D toen je mij beledigde en ik boos terug postte. ;)

Er zit naar mijn mening niet veel verschil tussen "Eurohouse en huidige trance is hersenloos" en "Dat vind ik een hersenloze opmerking"

En daar zie je het toch verkeerd naar mijn mening,.want het verschil is dat het eerste dus een mening is die je erg persoonlijk opvat... alsof eurohouse je kindje is.
En, het tweede een belediging naar mij toe is.

Dat heet ook wel spiegelen. Want ik vind enkele Eurohouse platen wel leuk en wanneer iemand zegt dat dit hersenloos is, dan verdedig ik dat. Lijkt me niet zo vreemd.

hieruit blijkt dat je me mening over eurohouse te persoonlijk neemt... of niet soms.. want je zegt het hier zelf namelijk.

dus wie houdt hier de spiegel vast ? jij of ik ?

achtergrond info :

ik ben zelf 27 jaar,. en hou zelf erg veel van donkere Acid / techno ( uk stijl ) / goatrance / D 'n B / spacey muziek / 80ties muziek ( commercieel idd ... maar wel goede muziek.. die bands maakten de muziek niet alleen om het geld .. maar omdat ze het mooi vonden om te maken. )

verder luisterde ik voor de jaren '90 en begin jaren '90 ook naar de top40 enzo .. maar ben daar mee gestopt toen ik trance leerde kennen samen met goatrance en acidhouse.
dat waren platen die ik van vrienden hoorde,. en werd er meteen verliefd op ... omdat het zo goed klonk ,. en zonder onnodig gezang erin .. en suffe geluiden / melodietjes.
Het zat gewoon veel beter inelkaar.

discussies ga ik niet uit de weg,. maar wil ook helemaal geen ruzie zoeken hier.

dat ik hier op het forum zit,. is omdat ik een liefde heb voor synthesizers etc... en er graag over lees ,. en schrijf.
ik vind dit ook niet erg commercieel...omdat er geen winst behaald wordt hier..maar puur discussie / hulp bij problemen / etc.

...commercieel.. dat lijkt me het winstoogmerk, en niet dat er een X aantal mensen hier zitten.

:biertje: laterz.

Origineel geplaatst door krachtwerk
open deur

lol ,.da's niet eerlijk .. ik gebruikte zijn woord :P :D 8o)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back