Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Catalunya
Dat jij lid bent van dit forum is ook commercieel. Deze flapdrol denkt dat die origineel en alternatief is. Man zelfs die geitewollen freaky alternatievelingen zijn commercieel, want ze creeeren hun eigen massa. Iedereen hoort wel in 1 of ander hokje. Hoe graag je ook wilt dat het niet zo is.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Bericht door een moderator:
Mensen, houden we het vriendelijk?

Origineel geplaatst door RPH
applaus voor jezelf ,. stoere taal hoor... flapdrol ? pfff,. hahahahahahaha! denk je dat me daarmee kan beledigen ?
Ik weet niet of je het doorhebt,. maar er is een verschil tussen commerciele muziek, en underground.
Dat ik lid ben van dit forum heeft niets te maken met dat ik geen commerciele trance troep wil horen. Het is een slap aftreksel om veel geld mee te verdienen,. voor de grote simpele massa. waar jij DUIDELIJK bij hoort.
geitewollen sokken freaky alternatieven ? man ,.man,. man wat heb ik medelijden met je
LOL ~!!
reageer alstublieft niet meer op mijn berichten,. ik val steeds van me bureaustoel van het lachen.
Origineel geplaatst door fuse Sowieso, sinds wanneer wordt het SF door een groep mensen geclaimed?
Origineel geplaatst door fuse
Lijkt me heel erg simpel. Je houdt rekening met anderen of je bent hier weg omdat niemand op bijdehandjes zit te w88.
Origineel geplaatst door fuse
En mensen dissen omdat ze anders denken dan jij? Dat is zoooo 1980.[/B]
Blijf maar bekrompen denken in die kelder van je.
Volgens mij is toch echt de commerciele muziek ooit als underground begonnen.
Enne "Wie zeg dat ik je wil beledigen?" Fijn dat ik je aan het lachen maak. Doet me altijd goed.
Blijf maar bekrompen denken in die kelder van je.
... kun je daar alstublieft mee ophouden.
Je weet niets van mij,. dus ga er niet vanuit dat je het wel weet.
ik WIL het niet eens maken!!!!!!! .. het is gewoon commerciele troep !!!!! .. punt.
Hoge school kunstjes ??? kom op zeg,. wat een grapjas ben jij![]()
Mag ik vragen "Hoe oud ben jij?" ... want je klinkt als een 16 jarig ventje die alleen "trendy" troep kent.
Origineel geplaatst door krachtwerk
hee catalunya,
het probleem is niet jullie meningsverschil, maar het feit dat je persoonlijk erg grof uit de hoek komt.
dat begon met de opmerking over hersenloosheid.
Bekrompen denken is "Trance is commerciele shit"
Maar ik zie werkelijk niet zo'n probleem in deze discussie. Ik mag mijn mening toch geven. Dan is het toch een discussie. Moet je eens horen wat die kamerleden elkaar naar het hoofd slingeren. Daar is dit niets bij.
Ik houd niet van bekrompen mensen die niet 1 grijntje respect kunnen opbrengen voor iets wat zij in hun hele leven niet zullen/kunnen bereiken. Frans Bauer en Jan Smit zijn cool. Ik werk met verstandelijk gehandicapten. Die denken niet zo bekrompen. Die voelen de muziek echt en zijn 1 met de muziek. Denken niet in hokjes. Het spreekt ze aan of niet, maar verafschuwen niets.

Ik heb ook niet 1 keer gezegd dat ik het verafschuw,. jij zegt dat..niet ik ( quote me maar als je ergens ziet dat ik dat woord gebruikt heb ).
Ach ja! Wie de bal ketst kan hem terug verwachten
toen je mij beledigde en ik boos terug postte. 
Er zit naar mijn mening niet veel verschil tussen "Eurohouse en huidige trance is hersenloos" en "Dat vind ik een hersenloze opmerking"
Dat heet ook wel spiegelen. Want ik vind enkele Eurohouse platen wel leuk en wanneer iemand zegt dat dit hersenloos is, dan verdedig ik dat. Lijkt me niet zo vreemd.
laterz.Origineel geplaatst door krachtwerk
open deur