Origineel geplaatst door RPH
en dat dacht ik zelf ooktoen je mij beledigde en ik boos terug postte.
hieruit blijkt dat je me mening over eurohouse te persoonlijk neemt... of niet soms.. want je zegt het hier zelf namelijk.
dus wie houdt hier de spiegel vast ? jij of ik ?
achtergrond info :
ik ben zelf 27 jaar,. en hou zelf erg veel van donkere Acid / techno ( uk stijl ) / goatrance / D 'n B / spacey muziek / 80ties muziek ( commercieel idd ... maar wel goede muziek.. die bands maakten de muziek niet alleen om het geld .. maar omdat ze het mooi vonden om te maken. )
verder luisterde ik voor de jaren '90 en begin jaren '90 ook naar de top40 enzo .. maar ben daar mee gestopt toen ik trance leerde kennen samen met goatrance en acidhouse.
dat waren platen die ik van vrienden hoorde,. en werd er meteen verliefd op ... omdat het zo goed klonk ,. en zonder onnodig gezang erin .. en suffe geluiden / melodietjes.
Het zat gewoon veel beter inelkaar.
discussies ga ik niet uit de weg,. maar wil ook helemaal geen ruzie zoeken hier.
dat ik hier op het forum zit,. is omdat ik een liefde heb voor synthesizers etc... en er graag over lees ,. en schrijf.
ik vind dit ook niet erg commercieel...omdat er geen winst behaald wordt hier..maar puur discussie / hulp bij problemen / etc.
...commercieel.. dat lijkt me het winstoogmerk, en niet dat er een X aantal mensen hier zitten.
laterz.
Tja dat een mening een belediging is weet je veelal pas achteraf. Ken je trouwens die 80's bands persoonlijk? Dat bijv. Duran Duran die dollartekens niet voor ogen hadden? Wie weet was er veel druk van een platenmaatschappij.
toen je mij beledigde en ik boos terug postte. 
laterz.

).